Gå til innhold

Annemor!!!!! :D


Abracadabra

Anbefalte innlegg

Leste innlegget ditt lenger nede, og hvisker forsiktig gratulerer jeg også! Jeg krysser både fingre og tær for dere, og sender over et helt lass med babystøv! Har du regnet ut evt. termin...? Det blir vel rundt midten av desember, eller? Bank i bordet!

 

Vi er jo 6+1 i dag, tiden går ulidelig sakte, men vi koser oss veldig og gleder oss over hver dag vi fortsatt er "foreldre". :)

 

Fikk forresten igjen masse penger på skatten i år, hurra! Så nå blir det den dyre barnevognen jeg ønsker meg, hehe, også integrerte hvitevarer på kjøkkenet... (Vi bygger jo på, begynte å grave i går, så endelig får jeg større kjøkken!)

 

Begynte også i ny jobb i går, jeg sa ifra om at jeg var blitt gravid (fikk tilslag på vikariatet samme dag som jeg fikk svar på blodprøven, oops), men de har tatt sjansen på meg likevel - tre mnd vikariat med mulighet for fast ansettelse. Det virker som en utrolig kjekk gjeng, og jobben virker spennende, så jeg håper det klaffer! :)

 

Oi var visst skravlesyk i dag, hadde bare tenkt å gratulere, hehe! Håper alt står bra til med dere, nyt tilstanden, håper med deg at HcG-en er høy og fin!

 

stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Abrakadabra... :))

 

Tar i mot alt baby støvet jeg kan få... :))

Håper hcg er høy ja.. får vite det i morgen... :))

 

Har ikke fått vite noe om skatten enda vi da... Kommer nok i dag... :))

Håper vi også får igjen...

 

Høres ut som om alt går din vei nå... :))

Nyt det... :))

 

Ønsker deg masse lykke til vidre... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe svimete på morgenen jeg... Har regnet ut termin etter fub sin kalkulator blir det den 16 desember... :))

Dagen før min søsters bursdag.. Og 6 dager etter mannen min sin bursdag... :))

 

Blir fin bursdags gave det!!!!!

 

Eller jule gave...

 

Mega klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...