Gå til innhold

Blir man kvitt soppen?


aprilgull

Anbefalte innlegg

Jeg har nå brukt Micostantin til både meg og lillegutt i 2 uker, uten særlig bedring. Har hatt så mye smerter ved amming at jeg valgte for en uke siden og pumpe og gi på flaske. Jordmor mente at soppen sitter i brystvevet lenger inn i brystet. Noen som har blitt raskt kvitt sopp med Diflucan? Har tenkt til å spørre legen min om jeg kan prøve det. Håper at jeg kan fortsette å amme hvis jeg blir kvitt denne soppen, men redd for at hvis det går for lang tid at han ikke vil ta puppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg måtte bruke dette i månedsvis før soppen slapp taket.Prøva å slutte,og den blomstra opp igjen.Koker fortsatt smokker,og pumpe flaske.Smør meg av og til med salve og for å være sikker.Guten min er 1,5 år.Men me fekk sopp etter antibiotika kur.Lurt å berre smurt seg når ein går på kur,forebyggjande.

Såg noko på helsekosten som heiter frisk pupp,for m.a sopp.På det som var i ,så trur eg nok den kan hjelpe.Forslag iallefall.Men spørs jo då visst det sitter lenger inne.Alternativ behandling er lurt og.Kanskje homeopat?

Lykke til,og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her inne som har slitt leeeeeenge med soppen. Søk på diflucan på forumet så finner du mer om hvor lenge folk har brukt det samt link til et brev du kan ta med til legen din!

 

Håper virkelig du blir kvitt det. Selv slet jeg med sopp i rundt 5 mnd og til slutt (etter 4 uker på diflucan) sluttet jeg med ammingen. Mini var 9 mnd da så da føltes det ikke så ille. Jeg orket rett og slett ikke alt det ekstra arbeidet det innebar. Mye lettere å vaske og koke alt den lille er borti når de ikke er over alt hele tiden!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...