Gå til innhold

Hjelp jeg skal bort i påska....:-)


martine68

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er så hekta på disse sidene at jeg får helt abstinenser når jeg ikke er her. Må liksom inn og følge med alle..... På fredag reiser vi på fjellet og kommer ikke hjem før påska er ferdig. Er det flere som blir borte noen dager, eller er det bare meg? Det blir jo timevis med lesning når jeg kommer hjem....

 

Jeg har ikm i påskeuka og har ikke tenkt å ta med tester på hytta. Denne pp har gått litt på trynet for å si det sånn. Tror jeg har stressa mannen min litt for mye. Nå som el er over har ting normalisert seg, men jeg tror ikke vi traff noe el denne pp. Vi hadde sex bare samme dag som el-testen var positiv. Så var det jamt slutt inntil el var over. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke ville, men nok om det.

 

Det skal bli godt med ferie, men hadde jeg hatt bedbånd på hytta hadde nok pc-en blitt med dit. Kommer til å savne dere alle.

I vinterferien satt jeg og tenkte på at hvis bare dette forumet hadde vært på wap kunne vi ha brukt browseren i mobil-telefonen til å følge med. Det hadde vært noe det. Det burde ikke vært så vanskelig å få til heller. Det er jo mange aviser som er på wap så hvorfor ikke bim?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Martine:)

Det er godt å lese at det ikke bare er meg:)

Man får faktisk abstinens uten bim..:)

Håper du får ei flott påske,og at det er mange gode nyheter å lese om når du kommer tilbake.Påskeklem fra vilsågjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så dumt da, men kanskje jeg er den eneste som ikke skal bort i påsken av oss da jeg skal jobbe i hele påsken.Grøss og gru da, tenk om det ikke er noen andre som skriver inn hit, ja kanskje jeg blir uten kontakt med dere hele påskeuka... Det vil i så fall bil mitt "påskegrøss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ikm i påskeuka, og kommer nok til å føle meg helt utafor alt. Skal på "hyttetur" og har ikke tenkt å ta med tester nei. Ikke pc der heller og alt det om mobil er gresk for meg. Læreren til en av ungene ringte meg i dag og spurte hvorfor jeg ikke hadde svart på melding hun hadde sendt meg. Måtte bare si at jeg kun bruker mobilen i nødsfilfelle og som ekstra sikkerhet, og at jeg kun har skrevet 5 meldinger i mitt liv. Å, følte meg SÅ gammel akkurat da!!

 

Ønsker deg i alle fall god ferie, og så er vi vel tilbake over påske med masse gode nyheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare deg, nei! Vi også reiser på fredag, og jeg blir mer og mer stresset ved tanken om å måtte være uten dere i så mange dager. Og jeg har att på til IKM fredag, men da vi skal bo hos familie hele påsken så er det bare ikke aktuelt å teste. Har jo vurdert å teste fredag morgen, men det er jo litt vel tidlig + da får jeg jo ikke dele resultatet (negativt eller positivt) med dere, og det er noe så frustrerende å tenke på. Men sansynnligvis så blir det ikke nødvendig. Jeg er ikke særlig optimistisk mht esultatene av denne ppp heller, så tante kommer vel til å dra med på påsketuren hun også :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen Martine68 =)

Jeg henger jo inne her støtt, og gjør nok det i påsken også!!

Vi skal "bare" besøke mine foreldre i påsken, og de har internett!! Heldigvis! Så da får jeg fulgt med på hva som skjer her. Om det er noen som blir her da... =(

 

God påske alle sammen!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakk om abstinenser... jeg fikk merke det i går kveld da jeg ikke kom inn på sidene her! Herregud, jeg holdt på å fly på veggen! Jeg var alene også, og da synes jeg det er så deilig å sitte å surre foran pcen.

Så det blir nok mange rastløse kjerringer på fjelltur i år! Dere har blitt en viktig del av hverdagen alle sammen!

 

Men til Agne, jeg skal også være hjemme heeeeeleeee påsken, og jeg gleder meg, for jeg er nesten på hyttetur året rundt sånn som jeg bor!

Skal sitte i sola, gå på ski og ri masse og være litt her inne. Så du blir ikke alene!

 

Men god påske til alle, uansett hvor dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. .

jeg sier bare velkommen i klubben hva bim angår. . jeg er helt tussete,jeg oxo. er vel inne her sånn 2 ganger pr.dag IHVERTFALL. .

og hvis ikke så blir jeg litt urolig og rastløs. .men jeg syns jo at d er SÅÅÅ koselig. .vi skal bort i påska men d blir uten pc så jeg sier bare HURRA!! d er vel d første jeg springer til når jeg kommer inn ytterdøra etter ferien. . GOD PÅSKE TIL DEG OXO. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen

 

Det er godt det ikke bare er meg som skal bort på ferie. Kanskje dere som skal være hjemme kan lage en tråd med alt vi slett ikke må gå glipp av. Da kan vi lettere "lese oss opp" når vi kommer hjem.

 

Håper det blir masse koselige nyheter som venter når påska er ferdig.

 

..og så håper jeg at jeg kan komme hjem med en liten hemmelighet i magen.... er jo lov å håpe da....

 

Stor påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...