Gå til innhold

Glad historie til dere:))


Monhjen*ønsker*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

 

Jeg må jo bare skrive inn her ,da jeg har vært deltager her ca 5 ganger og vær gang like trist:( ja jeg hadde nesten gitt opp håpet om at det noen gang kunne lykkes og Min gyn ga meg ikke så store forhåpninger han heller, og fikk da henvisning til fertilitetsklinikken for utdredning ..Men rett før min time der tok jeg en test og den var possitiv jeg kontaktet legen og fikk kjempe oppfølging Ul hver uke pluss hormon sprøyter 2 ganger pr uke .. i dag er jeg 12 uker på vei og tror at dette går helt fint.. (har hatt mine SA i uke 4-5)

 

Lykke til alle sammen og ikke mist håpet dere kommer til å lykkes

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så flott for deg at det endelig ser ut til å gå deres vei - det er alltid gode nyheter =)

 

Har selv vært fast medlem her fra august til desember, men er nå tydelig 20 uker gravid med ei lita jente - og alt har heldigvis gått veldig bra sålangt =)

 

Kos deg med kommende mage og søken etter å kjenne liv =)

Lenke til kommentar

Så bra du har kommet så langt på veg!

Man blir jo mer og mer sikker på at det skal gå bra da,å det gjør det sikkert denne gangen!

 

Missforsto jeg..eller er det sånn at du har mistet 5 ganger tidligere?

I såfall gir dette meg stor tro på at det en gang skal gå bra for meg også!!

 

Lykke til videre med svangerskapet,å prøv å kos deg så mye du kan!!

 

Klem

Lenke til kommentar

Gratulere! Så bra at du har kommet så langt i svangerskapet, dette går helt sikkert bra :-)

Hvor mange SA hadde du? Jeg har hatt tre i uke 5... lurer litt på hvorfor jeg ikke klarer å gå gravid lenger... var det hormon problemer hos deg?

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...