Gå til innhold

Hvor mange skal ha i desember utenom meg:-)


bussanlull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også termin da, sånn ca... Synes det er flott med desemberbarn! En herlig førjulspresang! Eller kanskje det blir nyttårsbarn! Kan fort gå over tiden også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i følge babyverden 30. november, og i følge BIM 01.12.06! Og i følge en amerikansk side har jeg termin 28.nov...Så ikke lett å si, så jeg sier heller månedskiftet Nov/Des.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin ca. 1. desember:) :) :) Ikke før dette ihvertfall.. litt vanskelig å beregne. Kanskje noen kan hjelpe meg? Første dag i siste mens var 22. februar. I en vanlig syklus skal terminen da være 1. desember, men.. Jeg sluttet på pilla i slutten av januar, og den eneste syklusen jeg har å gå etter er den som kom rett etter at jeg slutta med pilla. Den var på 33 dager, så tar man det med i beregninga er terminen 6. desember. Men jeg mener å ha lest at sykluslengden ikke er helt til å stole på når det er første syklus etter pilleslutt. Er det noen som vet noe om dette?? Det har jo ikke så mye å si, men det er jo litt spennende å vite litt mer nøye også da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ca 10. desember:-) Og helt enig i at det er bedre enn ingenting, men må nok svelge mine ord i forhold til familie.... Har en søster med bursdag 21. des. og den samme søster har en sønn født 18. des. Jeg har alltid mobbet henne pga av dårlig planlegging i forhold til julen Oooops!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej

♡ BellaMedBolle ♡

det samme med meg. ifølge babyverden har jeg 30 november og på BIM 1. desember. blir litt forvirret.hehe

men mnd skiften november/desember blir det i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin er 8 desember.

 

Har tidligere en gutt på litt over 15 mnd. Han er født i desember han også

 

....så desember er nok lykkemåneden vår.

 

Gleder meg like mye denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...