Gå til innhold

Hvor mange skal ha i desember utenom meg:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin i følge babyverden 30. november, og i følge BIM 01.12.06! Og i følge en amerikansk side har jeg termin 28.nov...Så ikke lett å si, så jeg sier heller månedskiftet Nov/Des.

Annonse

Har termin ca. 1. desember:) :) :) Ikke før dette ihvertfall.. litt vanskelig å beregne. Kanskje noen kan hjelpe meg? Første dag i siste mens var 22. februar. I en vanlig syklus skal terminen da være 1. desember, men.. Jeg sluttet på pilla i slutten av januar, og den eneste syklusen jeg har å gå etter er den som kom rett etter at jeg slutta med pilla. Den var på 33 dager, så tar man det med i beregninga er terminen 6. desember. Men jeg mener å ha lest at sykluslengden ikke er helt til å stole på når det er første syklus etter pilleslutt. Er det noen som vet noe om dette?? Det har jo ikke så mye å si, men det er jo litt spennende å vite litt mer nøye også da... :)

Jeg skal ha ca 10. desember:-) Og helt enig i at det er bedre enn ingenting, men må nok svelge mine ord i forhold til familie.... Har en søster med bursdag 21. des. og den samme søster har en sønn født 18. des. Jeg har alltid mobbet henne pga av dårlig planlegging i forhold til julen Oooops!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...