Gå til innhold

Noen som kan anbefale en trille etter desse kravene? (Også på skravlesiden)


*Afrodite*

Anbefalte innlegg

Har lyst å få tak i en trille til lillemann som blir 1 år om et par uker.

Noen som kan anbefale? Har desse kravene:

 

-4-hjuling

-God liggelengde (over 90 cm) og bredde (plass til voksipose uten at det blir trangt)

-Flat liggestilling

-God kalesje og kant på sidene av vognen (støtte) og regulerbart fotbrett

-Med vindtrekk

-Grei fjæring (liker ikke at ungen skal ligge å riste når en kjører på grus/humpete asfalt)

-Lett (10-15 kg)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmaljunga City Cross, kun 90 cm lengde, men du verden hvor bra den passer til beskrivelsen ellers! (må sees i butikk, ikke på nettsiden for da ser den ut som en vanlig sportsvogn)

 

Så på Timmy, men syntes den så veldig smal ut... og dessuten litt lite plass til pose under frontbøylen ?

 

Simo champion har NESTEN flat liggestilling, 104 cm lengde, er ca 15 kg og en smal vogn ved hjulene uten at det går utover setebredde. Min 1åring sover godt i en slik...

 

Teutonia mistral skulle vel også dekke dine behov. Den har vel grei fjæring, men ikke mer heller..

 

Så har du Knorr sportsvogner feks. Har en venninne som har en slik, og den ble kjøpt billig på FINN og de er fornøyde de!

Brukt finnes også gamle modeller av simo og emmaljunga som kan legges helt ned i ryggen og som er gode å trille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

basson trillen. super vogn!! når gutten min sover trekker han beine opp, og ligger på siden liksom. så god plass er d i vognen. lett og trille. stoooor handlekurv. koster bare 1290 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har omtrent de samme kravene som deg og har endt opp med Brio Zent (mye lettere enn Simo-trille, men stor inni) eller Teutonia Timmy. Har ikke helt bestemt meg ennå... Har lagt inn innlegg ang. disse vognene. Lykke til til oss begge he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at Timmy veier 10 kg og Zenit veier 10,7 kg. (Tror det er uten hjul.) Lurer også på om disse luftkanalhjulene er like gode på humpete veg som lufthjul. Luftkanalhjulene er lettere enn lufthjul, med det er jo viktig med god støtdemping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å titte på TFK joggster twist, selv om den har 3 hjul.

Den oppfyller ellers alle kravene dine :)

Soveplass for 4åring+voksipose.

Stabil er den og, har forsøkt å tippe vår med stort barn og ryggen nede. Det gikk ikke.

 

www.buggy.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en brio Zenit på finn.no til 2700. Litt for mye etter hva jeg har tenkt å gi for en brukt vogn. Men ellers virket den grei. Og kjempe bra at den er så lett da som du litt lengre oppe sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...