Gå til innhold

Hei, jeg er gravid igjen! :)


Crazy mama

Anbefalte innlegg

I dag oppdaget jeg at jeg er gravid - hurra!! Er 8 uker på vei, så det er veldig tidlig. Det er en veldig rar følelse, ikke så lenge siden sist jeg var her. Har en datter på 9 mnd også, så nå blir det to tette. Spennende!

Slitsomt blir det nok, men det skremmer oss ikke. Tenk for en glede det blir for disse små om noen få år, og ikke minst for meg og pappan. Dette gleder vi oss til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Tror jeg snakket til deg på bim i går også. Gratulerer!! Er selv 9 uker på vei og har ei jente på 9 mnd. Ammer du fortsatt? Jeg ammer en del og driver og tenker på hva jeg skal gjøre for tiden.. om, og isåfall når jeg skal trappe ned, eller om jeg skal satse på å fortsette å amme, og la snuppa få ettersupen når minstemann kommer..

 

jaja.. masse lykke til ihvertfall! Jeg tror det blir kjempestas med to tette! (og litt slit, men er man innstillt på det så går det nok bra :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Så kjekt for deg at du oppdaget det så sent, da? Slipper de kjedelige ukene mellom 4 og 8.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Synes det høres flott ut med to tette!!!! lykke til og gratulerer så mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...