Gå til innhold

Stressa du med å bli gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det trur æ det kan gjøre altså...Vess du stresse og tenke på det hele tia, trur æ det blir vanskeli...Bare slapp av å tenk me dæ sjøl, skjer det så skjer det...

 

Lykke tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sresset mye med det selv, før jeg ble gravid. Og da særlig etter åha spontanabortert flere ganger. Tok folinsyre, Zink og e vit. Dette siees å gjøre en mer fruktbar. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke, jeg da jeg sluttet med pilla, tenkte jeg atd et kunne ta opp til et år, og var forberedt på det, vi hadde sex når vi hadde lyst, og selvom jeg håpet atd et skulle gå fort, så var jeg ikke opphengt i det, tok det som det kom liksom, og da gikk det fort! spira satt i 2.pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jeg lyst å svare på. For JA; jeg stresset med å bli gravid. Er en utålmodig sjel som er vant til å få det som jeg vil - og stresset ble IKKE mindre av at alle sa jeg IKKE burde stresse!! Men jeg klarte det likevel - så det gjør nok du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stresset ikke, prøvde ikke engang å bli gravid!

sluttet på p-pilla og 1 mnd etter var jeg gravid!

jeg hadde jo selvfølgelig et lite håp da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg stressa som bare det!! jeg har ikke brukt beskyttelse på 5 år, de fire første med eksen, og det skjedde ingenting... så ble jeg sammen med han jeg er sammen med nå, og han fortalte at han ønsket seg barn og sånn, da fikk jeg helt panikk for jeg mente selv at jeg ikke kunne få barn... ikke at jeg har prøvd heller, men litt rart at det ikke har skjedd noe som helst på 4 år... så jeg skulle bestille time til gu, og spesialist og greier, og før jeg rakk det var jeg gravid, gitt.. så ikke vet jeg, men jeg har jo hørt at det skal bli vanskeligere om man stresser det formye...

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...