Gå til innhold

Økedøgn?


Beama

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer økedøgnene egentlig?

Frøkna her har hengt i puppen konstant i en uke nå... Blir aldri fornøyd..

Kan ikke holde henne uten at hun driver å leiter etter puppen... Sutter på alt hun får tak i.. gråter nesten hele tiden.. det er ikke luft..

Har prøvd å få tak i helsestasjonen men det er helt håpløst her.. tar to uker før de ringer deg opp igjen...

Kan det være jeg ikke har nok melk lenger?

 

Noen med erfaringer?

Er desperat nå... Vurderer å gi henne erstatning i kveld for å se om det hjelper..

Hun er forresten bare 7 1/2 uke gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenten min er 7.uker..hadde en periode jeg gav henne 1.flaske nan ha1 og hun roet seg veldig...da jeg gav den pumpet jeg meg for å se å jeg hadde melk...men hun virket mye roligere etter en flaske med mme...merklig...jeg gav henne 120ml....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er slitsomt. Hadde samme problemet. Hun hang ved puppen hele tiden. Hun hadde et enormt sugebehov. Vi fikk henne til å ta smokk og det hjalp veldig. Hadde økedager flere ganger senere. Men de varte bare ca et døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tatt smokken lenge.. men den har ikke vært god nok den siste uken.... Kun pupp som duger..

Men nå krøp jeg til korset og ga henne erstatning på flaske... Og hun drakk 160 ml og smilte fornøyd etterpå... Har ikke sett henne så fornøyd på lenge....

Har nettopp pumpet meg... og fikk ut 150 ml totalt på 10 min.. men da har jo hun hengt i puppen i hele dag.. hadde ikke regnet med å få ut noe...

Kan det være at ikke melken min har nok næring? Mener å ha lest det en plass at det kan skje...

Men i prøver igjen i morgen å amme også får jeg se hvordan det går...

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har økedøgn. Kan henge i puppen alt fra 1 dag te 1 uke, noen lengre sånn som jeg har forstått det. Men er vel ikke lurt å gi tilegg da puppene ikke får signale om at tulla trenger mer melk? Men skriv ett innlegg te expat eller fjummsi:) De har god peiling(ammehjelp)

Hvis du søker på økedøgn ser du alt som er skrevet om det. stod et bra innlegg for ikke så lenge siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...