Gå til innhold

Dåp...


Zazu

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere brukt på dåpsselskap? Fikk babyen gave av dere? Vi kommer til å bruke ca 10000 på selskapet, så synes at det blir litt mye å gi gave vedsiden av... Har jo ikke egen seddelpresse heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var ca.35 stykker men brukte ikke på langt nær så mye, brukte kanskje 4000,-

 

Hva er det som er så dyrt, lokale, mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha navnefest da, men det koster jo det og :) Blir 16 stykk til lunsj (tror vi foreløpig), til 200,- pr kuvert. Skal bestille tapas (*nammenam*). I tillegg kommer deltageravgift for navnefest-seremonien på 1500,-. Mat + avgift kommer på 4700,-.

 

Skal ha selskapet hjemme hos mamma og pappa, så slipper å leie lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, glemte jo å svare på hele innlegget; jeg tror ikke vi kommer til å gi noen dåpsgave til snuppa nei :)

 

Kanskje et lite smykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte ca 4000 på dåp og ga ikke gave til ungen vår. Hadde koldtbord + kaker hjemme hos oss. Hadde ca 25 gjester. Koldtbordet bestilte vi mens div familiemedlemmer og venner hjalp til med kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 16 stk i dåpen - dvs kun de nærmeste. Vi hadde koldtbord og i tillegg så ble det jo litt penger på bordpynt, lys, servietter og blomster.. I tillegg kjøpte vi et hjertekjede i hvitt gull med diamant, gravert inn navnet, og en "mini-stol" med prinsessemaleri, navn og alle fødselsdata. Dette ble en veldig personlig gave som jeg håper hun vil ha glede av resten av livet.

Vi hadde festen hos min bror...

Totalt kom det på 5-6000,- inkl gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt et gullhjerte til jenta vår i gave. Hadde tenkt på en sparekonto, men det fikk hun av oldemoren sin.

 

Vi skal ikke leie noe lokale og vi skal lage snitter og kaker selv, så tror ikke det blir noe dyrt, et par tusen kanskje... har ikke hatt dåpen enda=) vi blir i underkant av 20 stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde dåpen hjemme hos oss selv og lånte bord / stoler fra det lokale grendahuset. Besteforeldrene mine ordnet med maten (mormor har jobbet på hotell, med mat, og er dreven på det der. snitter o.l.). Vi handlet inn pynt på Europris / Nille, mye fint og mye billig. Vi kjøpte småbrus, hadde to kasser men kunne klart oss med èn. Vi kjøpte ikke presang til vesla, men skal investere i en slik en til å ha dåpsattesten i. Alt i alt slapp vi veldig billig fra det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 50 gjeseter og har en strålende hjelpsom familie så vi betalte kunn 800!! vi skal ha koldtbord..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...