Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 og hvor stort skal du ha det? vi tenkte å ha 50 gjester til middag. vil bare ha noe å sammenligne med:)
Stine_ Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Vi skal ha ca 50 gjester,å det kommer til å koste rundt 60 000 med brudekjolen å klær til han.. Vi skal ha vårt byllup på et selskapslokale ved vannet
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 200.000 inkl. bryllupsreise. Vi blir 120 gjester.
Dubbe Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Rundt en 70-80000. Da er ikke bryllupsreisen medberegnet. Men blir da 60 stk, og dette er inkludert kjole, invitasjoner, blomster, jah, hele pakken . Og 3 retters middag på hver, pluss kaffe og kake.
venter x3 Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Nå er vi nede i 70 000, og håper vi ikke kommer over det. Vi skal ha 100 gjester. Dette er uten bryllupsreise ja.
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Vi har et budsjett på 60.000 og det inkluderer alt. Vi skal ha ca 40 gjester. Har vært heldig med kjolestoff, svigers har akkurat vært i tailand og der kjøpte de med stoff til meg, og svigermor skal sy kjolen, men vi skal da også leie klær til samboeren og sønnen vår, håper det er nok stoff igjen til at vi også får sydd brudepike kjoler av det samme stoffet som min kjole. Vi skal ha bryllupet på en restaurant, så da blir det drikke til maten og en konjakk etter maten på gjestene, utover det må de betale selv. Vi regner ca 1000 kroner pr pers i mat og drikke
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 ja for vi får 50/60 gjester til middag og totalt til kake og kaffen blir vi ca105.. så det er litt folk det.. hvor mye tror dere vi bør budsjettere oss med, utenom brylluåsreise, da vis akl ønske oss den til svigers og mine foreldre:) *hovedinnlegger*
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 130 gjester. Alle til middag. Vi ber alle våre venner og familie. Naboer, kollegaer og kjente får IKKE komme i vårt bryllupp. Budsjett: 180.000 kr. 4 retters middag. Hvitt trekk på ALLE stolene, i vinduer også. Blomster i samme stil. Litt pomp og prakt, men moderne og lyst. Stilig bar, gratis drikke til alle hele kvelden. Mens vi blir fotografert har vi laget til en voirspiel-plass, med litt snakcs, musikk, og video på storskjerm av årene med meg og sambo som folk kan se på viss de vil. De aller fleste av gjestene er jo med på filmen også... Dette er redigert til å bli latterlig morsomt :-) Etter middagen kl. 21, har vi litt pause. Har leid en del smårom der vi holder til (ikke hotell). Der kan folk skifte litt, sminke seg, slappe litt av. Husker vi var i et bryllupp der det var litt pause. Det var DEILIG. Kl. 22 begynner vi igjen. Da blir det Kaffi og kaker. Så blir det litt innslag fra venner og kjente (tror jeg, eller VET jeg). Så begynner festen etterpå. Folk er da litt "oppdrukket" og det blir full fart på dansegulvet med et supert band. I tilegg til 2 i barne, skal en av servitørene gå rundt med drikke. Kl.01 er det nattmat. Sånn lapskaus (uff, hva heter det..) spekemat. flatbrød, osv. nam nam.. Festen er slutt 03 VI gir oss mens leken er god.... Veninnene mine og mennene skal ha nachspiel på to av rommene som da er slått sammen. De skal prøve å få med seg flest mulig av ungdommen. De fleste har unger, så er ikke så ofte en er på fest lenger. Men de har barnevakt, og vil gjøre dagen vår UFORGLEMMELIG...... og da satser de ltit, og "kjører" litt på :-) GLEDER MEG -)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Oj! 130 gjester men ingen naboer, kollegaer eller kjente som FÅR LOV til å komme i ditt bryllup!!! jaja, dere har kanskje enorm slekt... høres fantastisk flott ut da.
2b&spira Skrevet 5. april 2006 #10 Skrevet 5. april 2006 vi blir vel en 53til middag og 80 resten av kvelden.. vi har drikkevarer lokale bil brude svite band mat kaker serverings personale dekket av foreldre så blir vel en 50 tusen på meg å min fremtidige mann. vi skal ordne blomster klær til oss sønnen min brudepikene frisør å sminke til brudepiker forlover å meg, blomster ringer sko amykker gaver til forlovere.. skulle bli billig som mulig men ble fort mye dyerer enn vi tenkte
Etaner Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 Jeg tipper det lander på mellom 110 000,- og 130 000,- Med bryllupsreise. (cruise) Vi blir ikke mer enn 50 gjester, men alle forberedelsene, kjole og stæsj koster jo like mye som om vi skulle hatt 100 gjester.. (-:
jente,jente, ? Skrevet 5. april 2006 #12 Skrevet 5. april 2006 Skal pröve å holde oss til 60 000 kr. Vet ikke om det går, men.. Vi blir 40 til middag og 60 tilsammen til kaffe..
*Lucia* Skrevet 5. april 2006 #13 Skrevet 5. april 2006 Tipper vi lander på rundt 75.000 uten bryllupsreise. Vi har 50 gjester til middag og fest. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #15 Skrevet 7. april 2006 Hei! Vi skal ha 250 gjester og regner med 500.000 på alt. Man gifter seg bare en gang liksom. Syntes synd på de som ikke har råd til noe.Føler med dere jenter:)
ZamZam Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 Oi, takk for det sleivsparket der.. Jeg tror ikke jeg hadde kommet til å fått et bedre bryllup om vi brukte 5 millioner på det, ting kan fortsatt gå galt vet du, uansett hva prisen måtte være. Jeg har planlagt vår drømmedag og det koster med bryllupsreise ca 45000. Da er ALT medregnet, kjole, håndsydd undertøy, gratis bar, tre-retters middag, kaker, gaver til gjestene, ja til og med transport til gjestene. Bryllupet mitt blir vel litt mer intimt enn ditt med "bare" 60 gjester, venner og familie. Tror ikke jeg kjenner 250 stk som jeg ville ha hatt med meg på min store dag,menmen.. Håper dere får en flott dag og lever lenge på minnene, men ikke syns synd på meg for at jeg får det jeg vil ha for en brøkdel av hva du betaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå