Gå til innhold

er det psykisk?


Denise:-)

Anbefalte innlegg

lurer på om det er mange som prøver for hardt, og fokuserer for mye på det å bli gravid at det rett og slett kan gi seg utslag av at en ikke blir gravid? Jeg tror stress og kjas og mas kanskje er litt negativt for fruktbarheten. De ble jo gravid for hundre år siden også, uten å drikke hostesaft, ta tempen hver morgen, drikke urtete osv. Men det er jo forferdelig vanskelig å være avslappet og ta det som det kommer når det eneste man tenker på og ønsker seg er ett lite nurk...bare noen tanker fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ike umulig det =)

Men det er lett å bli fristet til å prøve ting for å forhåpentligvis få fortgang i saker..!

 

Jeg ble gravid som 16åring og det var helt uplanlagt mens jeg gikk på pilla, mens nå som jeg ønsker meg en til skjer det jo ikke noen ting..dumt det der..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - psykes har masse å si, desto mer du stresser med det desto vanskeligere blir det å bli gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo hørt om par som har prøvd og prøvd i årevis, og ikke fått det til. de adopterte til slutt, og ble gravid etter det, når de slappet av og hadde forsont seg med at de ikke kunne få barn..Kroppen er merkelig konstruert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...