Gå til innhold

Noen erfaringer med å bli satt igang?


Frk.Forvirret

Anbefalte innlegg

Har termin en uke før en veldig viktig begivenhet i nærmeste familie, og er redd fødselen skal sette igang slik at jeg ikke kan delta.... Jordmor sa at i enkelte tilfeller kunne man bli satt igang, hvis det var viktig. Men jeg har ikke vurdert det så mye ennå. Ble ikke satt igang med førstemann og har hørt så mye negativt ved å bli det. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ble satt igang med førstemann pga overtid- men har ingen negative opplevelser med det. Tok 12 timer fra jeg fikk geleen til gutten var ute. riktignok ble veene rimelig hissige- det ble ingen pauser imellom- men med epidural var dette absolutt til å holde ut.

Så- ingenting å grue seg for evt!

lykke til!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

 

Ikke for å skremme, men jeg har bare negative ting å si om fødsler som blir satt i gang. Jeg ble lagt inn tirsdag morgen og fødde torsdag kveld. ble noen lange å grufulle dager. Herre gangen her skal jeg eller gå tre uker på overtid enn å bli satt i gang. Men det er forskjellig fra person til person. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jenter! Er nok veldig individuelt, dette her. Får gå i tenkeboksen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det kommer veldig ann på hvor moden du er. Om du er langt på overtid så er det ikke sikkert det skal så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...