Gå til innhold

Au, har sånn menssmerter i dag (og i går)


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

Er så slitsomt, føler at jeg har skikkelige menssmerter. Var sånn i går også, på kvelden. Om dagen er det ingenting..

Føler meg sliten i ryggen og ekle mensliknende smerter. Er ikke kynnere, så jeg vet ikke hva det er.

 

Flere som har hatt det sånn? Er 18+4 i dag (trodde jeg var ferdig med akkurat dette nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann min venn!

 

Har hatt det litt som deg de siste dagene - ikke smerter egentlig, mer som murringer. Det er sikkert det at livmora strekker på seg - jeg trøster meg i alle fall med det. Tror ikke det er noe galt for det!

 

Er sikkert noe med perioden vi er inni nå - ligger jo ikke langt foran deg - er 19+3 i dag!

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er i uke 16, og har også mensmurringer. av og til ganske kraftige. men har lest flere steder at det skyldes at i disse ukene strekker ligamentene på seg, det er de båndene som holder fast livmoren til bekkenet/lysken. og nå flytter jo livmoren seg oppover slik at magen kan vokse seg utover, og da strekkes ligamentene. du kan sikekrt ta det heelt med ro. det har iallefall jeg bestemt meg for å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg er i 25. uke nå, men husker godt menssmerter og strekking tidligere i svangerskapet. Det forandret seg etter at livmoren kom godt over bekkenet og magen begynte å vokse utover.

Tror dere kan ta det helt med ro, men spør lege /jordmor om det blir mye og vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...