Gå til innhold

Modningsakupunktur i Oslo


Rivella

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen her som har gått til modningsakupunktur i Oslo, og som vil anbefale (evt. fraråde) en klinikk? Mener å ha lest at en privat jordmorklinikk på Nordstrand tilbyr dette, supert hvis noen kan gi meg navn på denne. Videre lurer jeg på fra hvilken uke gjorde dere fikk modningsakupunktur, og om dere følte at det hadde den ønskede effekten.

 

Blir takknemlig for alle innspill, på forhånd takk for hjelpen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Svigerinna til ei venninne av meg er akupunktør i Oslo. Hun anbefalte meg å gå inn på www.akupunktur.no også søke på linken

"finn en akupunktør" i venstre marg. Så velger du fylke, og "vipps" kommer det opp masse navn. Alle som er akupunktører selv, anbefaler at man bruker noen av disse, siden dette regnes som de "seriøse aktørene".

 

Jeg er gravid for første gang selv, og vurderer å ta modningsakupunktur, men klarer ikke helt å bestemme meg..... hehe. har termin 6. mai....

 

Lykke til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, da prøver jeg det. Har forresten også termin 6. mai, men er redd jeg kommet til å gå over tiden (er en viss tradisjon for det i slekta mi, for å si det sånn), så det er derfor jeg er ivrig på å forberede systemet litt :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...