Gå til innhold

Teutonia spirit s3 , går svingbart forhjul i stykker?


påsan

Anbefalte innlegg

Har en hartan skater med svingbart forhjul, som har gått i stykker/ faller av. Skal få den reparert, og da bytter de ut deler og erstatter med deler som har mer metall i festet. Men har lyst til å selge vognen etter reperasjon og heller kjøpe en teutonia spirit s3 da jeg liker denne bedre. Men ser at det svingbare hjulet på teutonian er samme patent som det som gikk i stykker på hartan vognen. Mannen min nektet meg derfor å kjøpe teutonian!!Forståelig nok, men ergelig for meg, for nå er jeg helt i villrede om hvilken vogn jeg skal kjøpe. Noen som har hørt at teutonia spirit s3 sitt forhjul faller av / går i stykker i festet lett???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vogna er jo helt ny i år så vet ikke om det er en svakhet. Er ihverfall veldig mange som er fornøyd med den vogna og jeg har enda ikke hørt om noen som har fått knukket av hjulet. Jeg hadde spirit x3 med fastmontert hjul og var veldig fornøyd med den. Siden teutonia hadde problemer med Joe vogna i 2004 hvor understellet gikk i stykker så bør de ha gjennomført bra med tester før de kom med s3. De fleste andre leverandører hadde jo da 3-hjulinger ute med svingbart forhjul så de har nok testet bra.

 

jeg ville derfor tatt sjansen på s3. Kjempefin vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...