Gå til innhold

April: maserier...


girlieMammy

Anbefalte innlegg

Etter to døgn med maserier og kontinuerlige smerter kom endelig de regelmessige veene, men tror dere ikke at da de endelig kom med ti minutters mellomrom og jeg var klar som et egg for å dra på føden, så stoppet alt helt opp. Det begynte igjen dagen etterpå... men så stoppet det opp igjen. Og nå er det bare konstant murring i magen samt dette #¤%&"#¤ "beltet" som tidvis presser magen så hard og vond at den stattars lille babyen der inne blir skviset og frustrert. Resultatet er at hun forsøker å stange hodet gjennom bekkenet, noe som heller ikke er særlig godt. Jeg har jo en uke igjen til termin, så jek skal ikke klage, men får litt , hm, ja det er iallefall ikke så morsomt å høre om dem som har gått sånn helt til to uker over tiden. Snakket med kusinen min i dag, og hun hadde det sånn i tre uker, før hun tilslutt drakk kruttsterk kaffe blandet med lakserolje, da satte det igang med en gang. Men jeg har faktisk ingen planer om å prøve det.

Huff, dette ble vel litt pessimistisk, men i dag ble jeg sittende på venterommet hos legen i 50 minutter før jeg fikk komme inn til en 5 min sjekk (enda timen ble avtalt over en måned i forveien), og det var så slitsomt og jeg fikk så vondt at jeg faktisk hadde tenkt å gå uten sjekk akkurat da legen endelig kom. Blæ!

Noen andre som også begynner å bli lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er lei !!!! Har slitt med bekkenløsning og kynnere fra november,så jeg har vært sykemeldt. Bekkenløsningen er så ille at jeg noen dager ikke kommer meg opp av senga,og jeg går på krykker. Har levd i smertehelvete til tider,og i dag har ikke vært en god dag. Mye vondt i bekkenet,har knapt nok klart å levert og henta guttungen på skolen....

 

Så i dag da knakk jeg bare sammen i gråt.... Har fremdeles 12 dager til termin,og med forrige gikk jeg overtid,så jeg må belage meg på overtid denne gangen også.... Så jeg ble helt fra meg i dag,samboer jobber oppi nord(vi bor på vestlandet),så han er heller ikke hjemme til å hjelpe til,og heller ikke til å trøste :(

 

Så nå er absolutt bebien velkommen ut av magen altså,for nå er mamma'n lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...