Gå til innhold

2 dager til UL!


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

UL på torsdag, og som vanlig er jeg overnervøs og svært engstelig.

Kan bare ikke tro at det skal gå bra.. Og hadde kjempe mage og ryggsmerter (i går, uten blødninger). *engestelig*

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Kjære, lille Hamster: Vet så altfor godt hvordan du har det; Det har jo alltid gått galt før, hvorfor skulle det lykkes nå?.... tenker vi...

Men denne gangen er det din tur!!!! Vi er flere her nå som er fryktelig spente på videre utvikling, både på dine og egne vegne... Og alle sender deg MASSE positive tanker!!! Tenk på det!!?? Det MÅ jo bare gå bra!!! hehe...

Jeg skal jo også til ult. lyd på torsdag. Kl. 0910... Når skal du? Men jeg er bare 7++... Du er en mnd. foran meg du!! Håper så inderlig at du kan slappe mer av etter denne ult.lyden... Du sliter deg ut av enstelse, kjære deg!! Du skal kose deg nå... Husk at det er NÅ du er gravid!!!! JIPPI!!! Har forresten svart deg under tråden til meg og femme også!!

God- nattaklem fra

Lenke til kommentar

Imorgen kl. 13.00. Tar nok med mannen tror jeg. Ettersom jeg er såååå sikker på at det har gått galt. Puppene er overhodet IKKE ømme lenger, og har liksom blitt slapperer og mindre. Kvalmen er så godt som borte, og jeg hadde noen skikkelige skikkelige magesmerter på mandag.

Ønsker deg MASSEVIS av lykke til på UL på torsdag, det går nok bra skal du se :-)))))))) (men ikke fullt så optimistisk på egne vegne).

 

Klem

Lenke til kommentar

Bare slapp heeelt av, hamster1! Alt står nok så flott til i dag å =)

 

Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til oppdateringen når du kommer hjem igjen!

 

Klemmer,

Lenke til kommentar

Det er desverre ikke før imorgen :-( *ennå en dag å grue seg på* huff...

Lenke til kommentar

Annonse

Takker og bukker for at du liker navnet - er liksom ikke i tvil lengre nå =) Hvis det nå kommer ei jente da - man kan jo aldri være 100& sikker før ho er ute, men...satser på det!

 

Lykke til i mårra, kjære deg - alt er nok i skjønneste orden med lillegullet ditt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...