Gå til innhold

Mai: hjelp!!! er vannet gått????


Fam.Martinussen

Anbefalte innlegg

heisann..

har vært å badet med min lille sønn i dag.tørket meg godt og kledde på meg.så gikk vi på en liten kafe å spiste og da var det vått på stolen når jeg skulle reise meg, men ikke så mye,men når jeg satt meg igjen så var det vått igjen.

kjente på buksen og joda den var litt våt.tenkte ikke mer over det og tenkte at det bare var litt vått igjen etter badingen.

nå sitter jeg her og har kynnere.ikke så utrolig kraftige men det er akkurat som om det renner noe ut der nede hver gang jeg får de..

noen som kan hjelpe?

 

og ikke det at det gjorde saken så mye bedre så klikket telefonen min så jeg har ingen mulighet til å ringe ut eller motta samtaler.

 

vet at dersom vannet går så venter de med å gjøre noe frem til et døgn etterpå så jeg kan få ringt i morgen hvis det skal være noe.

 

men tror dere at det kan være vannet som har gått eller hvordan jeg evnt. kan finne det ut?

 

er 34 fullgåtte uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville fått tak i en tlf og fått ringt... Kan du sende mld da??

 

Må jo bli skjekket opp i om du lekker eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Ingen sniking :P

 

Du burde nok fått sjekket det...

 

Håper at alt går bra.. Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

uansett må du inn på sjekk pga infeksjonsfare og noen andre ting først... -og så kan du bli sendt hjem igjen...

 

Men du skal ikke holde deg hjemme og ikke ringe... hehe ikke vær sååå rolig, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kynnerene sluttet litt ut på kvelden og jeg sluttet å bli våt så jeg reiste ikke inn.var sikkert bare vann som som ikke var helt tørket at meg.ikke vet jeg men tror ikke det var vannavgang.

skal ikke fostervann lukte litt spesielt? det gjorde ikke dette.

men skal reise på sjekk dersom det blir stor forskjell på bevegelsene i magen, men forløpig holder jeg meg hjemme.skulle det skje noe skal jeg gi beskjed.

synes den kan holde seg inne tre uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...