Gå til innhold

*sukk* begravelse på fredag :(


*Mysillen*

Anbefalte innlegg

Et vennepar av meg og sambo mista jenta si fredag...

Hun ble bare 2,5 år gammel. :(

Nå på fredag er det begravelse..

Knyter seg i magen bare jeg tenker på det.

Gruer meg skikkelig..

Er ikke så flink med begravelser...Blir ikke akkurat bedre når en ser den lille kista :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så fælt! Begravelser er jo ikke akkurat noe en gleder seg til og når det er til en liten engel, må det hvertfall føles tungt! :-( Trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke akkurat noe å glede seg til nei :(

I tillegg så vet jeg at sansynligheten for at de kan få flere barn nesten er lik null :(

Nei..huff...

Gruer meg så innmari at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må jammen bli tøft. Så forferdelig grusomt.. Synst det er forferdelig med vanlige begravelser, men barnebegravelser er bare tragisk. Sett det på nyhetene noen ganger og må gråte hver gang. Håper du greier å holde ut og gå og jeg sender mange tanker til de stakkars foreldrene sine som har mistet den lille jenten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tragisk! Hva døde lille tulla av da? Stakkars foreldre!!! Å miste et barn må være det desidert verste en kan utsettes for!!! Huff... Finner ikke ord i sånne situasjoner.. Håper de har gode venner som stiller opp og er tilstede når de trengs... Skjønner godt at du gruer deg! Varme klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun døde av helt vanlig influensa :(

skikkelig urettferdig...

hun hadde veldig dårlig immunforsvar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en støtteklem og styrke slik at du takler begravelsen...

 

Send vår kondolanse fra BIM til venneparet ditt og si at vi sender masse positive tanker slik at de snart får ro i sjelen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ufattelig trist. Føler virkelig med vennene dine. Husk at alt du gir av deg selv, selv om du måtte streve med ord og synes det er vanskelig, er godt for foreldrene. De trenger masse gode venner og familie rundt seg nå. Spesielt etterhvert vil de trenge venner som stiller opp og orker å høre om prinsessen deres om og om igjen. Nå har de sikkert masse folk rundt seg hele tiden, men etter hvert går de andre tilbake til hverdagen. De som foreldre blir aldri ferdig med dette, og vil trenge å snakke, snakke...Samt se at andre også husker og savner jenta deres. Merk deg dato for dødsdagen, begravelsen, bursdagen osv. Og gi dem ekstra oppmerksomhet på disse dagene i årene framover... Gode omtenksomme venner, er gull verdt.

En barnebegravelse er grusomt, samtidig som de ofte er utrolig fine avskjeder som vil bety mye for de som var glad i barnet, i ettertid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...