Gå til innhold

April: åhhh..er så lei!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal..er så lei! Er 37 uker i dag, så har fremdeles litt tid igjen! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut, føler meg så sliten! Flere som føler det slik? Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke noe lei og har 10 dager igjen..

Tips til deg er å slappe masse av nå i permisjonstiden..Jeg gjør det..har en liten regel at jeg ikke skal gjøre noe som helst før kl 12..Så rydder og vasker jeg fra 12 til ca 15..Men har mange pauser.(vasker klær osv)..

nyter livet, ser på film og bare tasser rundt. ligger i sengen litt og leser blad når jeg kjenner at jeg begynner å bli sliten...

Men det viktigst tror jeg er innstillingen, jeg var innstilt på at jeg kom til å gå iallefall til termin. Og muligens over tiden...Jeg gjør ingen ting for å sette ting igang for da blir en bare mere sliten..Jeg skal heller vurdere det hvis jeg er en uke på overtid..

Men det rare er at jeg er i kjempe bedre form nå enn da jeg var 37 uker på vei.Da hadde jeg ondt over alt og var sliten.Nå er det bare helt topp.Bekkenløsningen har stabilisert seg, sikkert pga at babyen har festet seg.Prolapsen i ryggen er ikke så værst.Jeg har ødem 3 og det er heller ikke så ondt lenger.Armene mine sovner ikke bort hele tiden og holder ikke på å begynne å grine hver gang jeg skal snu meg i sengen..Stoffskiftesykdommen min er begynt å stabilisere seg oxo...så kanskje det blir bedre for deg oxo når det nærmer seg fødselen..Vi får håpe det:)

Lykke til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, jeg er 8 dager på overtid i dag og hadde trodd den skulle komme rundt termin som førstemann gjorde. Har slappet av mye og vært veldig positiv hele tiden, men må innrømme at nå er det gått for langt - nå begynner jeg å bli litt bekymret og kjeder meg og klarer ikke å slappe av så godt lenger selv om jeg hele tiden har sagt til andre at de må kose seg med fri og avslapping. Prøv det iallefall frem til termin og tenk at det er deilig. Men jeg har full forståelse for at man er lei, men du har jo et stykke igjen så det kan jo bli veldig tungt hvis du ikke prøver å finne på noe som er gøy og kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...