Gå til innhold

Noen som bruker st2?


sollia81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

st2 er et slankemiddel som vistnok skal ha supereffekt.

Det heter stack. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har brukt det. For noen år tilbake, og skal bruke det igjen når jeg er ferdig å amme.

 

Det er et preparat som er forbudt i norge og de fleste land, grunnet det er stor mulighet for uregelmessig hjertegang osv. Mennesker har død av det. Noen har fått depresjoner osv. Det inneholder efedra (underkategori av efedrin, efedrin kan sammelignes med amfetamin bare mye mildere) noe som får fortgang på forbernningen. Det er et preparat som ble/blir brukt av mennesker som trener fast og ønsker å kvitte seg med fettlag for å få mer synlige muskler osv.

Jeg selv brukte og har tenkt å bruke det med fast trening. DET ER IKKE SLANKEPILLER! Jeg skal bruke de for å få maksimalt ut av treningen, og forbrenne mest mulig fett! Siden jeg har brukt de før vet jeg hvordan de påvirker kroppen min....men om du aldri har brukt det før så tenkt deg godt om før du vurderer å ta de.

Du burde ikke ta det om du har hjerte og karsydommer i familien! Ta en full legesjekk før du tar de, og evt gå til legen hver uke de 2 mnd du tar de for å forsikkre deg om at det ikke påvirker kroppen/helsen din negativt!

Vel egentli ville jeg aldri anbefalt noen å ta disse pillene siden en aldri vet hvordan de kan påvirke kroppen din, men om du skal ta de så gå fast til legen for å sjekke deg å VÆR sikker på at du er i perfekt form og som sagt ovenfor.

 

Mulige bivirkninger:

Hjertebank, varme og kalde svettetokter, for lite veske i kroppen/tørrhet i munnen (drikk mye vann!) uvanlige bivirkninger: Skelvende og urolige hender og føtter, svimmelhet, oppkast osv. Dette er noe du burde underøsøke GRUNDIG før du vurderer å ta det!

 

Vet i grunnen ikke om jeg burde skrive mine erfaringer med dett produktet siden det høres for bra ut liksom, men sier på forhånd at jeg trente hver dag, over og underkropp om hverandre og spiste meget bevisst! Spiste etter en plan for fittnes utøvere. Så det var nok ikke bare pillene som gjordet susen for å si det sånn! Men gikk ned 18 kg på de 2 mnd. Må da sies at de ikke skal brukes 2 mnd etter hverandre. Da mister de effekten siden kroppen din venner seg til det. Så gikk da i grunnen ned 18 kg over 3 mnd. 1 mnd på pillene 1 mnd av så 1 mnd på igjen, å da er du ferdig med den kuren.

 

Så må jeg jo også si at jeg idag veier like under 90 kg så om du ikke trener fast og spiser sunt så har det ingen langtidseffekt. Grunnet bekkenløsning i mine svangerskap har jeg gått opp 22 kg som jeg etter amming skal ned med en fast plan!

 

Som sagt før, dette produktet er ulovlig i norge så...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...