Gå til innhold

Jons og Anne Mor!!


Songbird

Anbefalte innlegg

Jeg svarer dere her jeg, siden dere lurer på hvordan det går begge to, og jeg lurer på litt fra dere,..

 

GRATULERER begge to jenter (ja, Anne mor - nå regner jeg deg som gravid!!!), de har nok hatt en fin dag på jobben på Riksen den 23. mars.. :-)

 

Jeg vet ikke hvordan det står til ennå.

Tok test i går, men den var negativ. Så nå gidder jeg ikke teste mer (tror jeg), det er jo ikke mer å gjøre noe med...

 

Har ingen tegn til mens, men føler meg litt rar i magen i dag, så jeg vet ikke...

Har som sagt hatt høyere kroppstemperatur enn normalt (har lest at det er et tegn på graviditet) hver eneste dag i en uke (det var da jeg begynte å måle), og vondt i hodet har jeg hatt masse i det siste.

Så da lurer jeg litt på - er DET er graviditetstegn???

Anne mor - hva har du hørt??

 

Er veldig glad på deres vegne, jenter, men akkurat nå er jeg ikke VELDIG høy i hatten. Hva er sjansen for at alle tre har lykkes, da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Songbird!

Takker for gratulasjonene, har fortsatt ikke kommet helt ned på bakken igjen etter den meldingen, men har også begynt å bekymre meg for at det ikke skal gå bra.

 

Har også hørt at høyere kroppstemperatur og vondt i hodet er typiske tegn på graviditet, og så lenge mensen holder seg langt borte er det godt mulig du er gravid!!

 

Du spør om sjansen for at alle tre har lykkes, og her er min teori:

Vi er alle tre på forskjellige forsøksnr, Anne mor på 3., du er vel på 2.(?) og jeg på første, hvorfor skulle det ikke være en stooor sannsynlighet for at vi alle tre lykkes? Burde være større enn dersom vi alle hadde vært på samme forsøk, i alle fall slik jeg tolker %'ene :o)

 

Skal i alle fall krysse det som krysses kan for deg frem til torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Songbird... :))

 

Kan være at du produserer hcg litt tregt....

Høres jo ut som om du er gravid da... :))

 

Vondt i hode er vist ett tegn på graviditet fikk jeg høre på legekontoret i går... Sa det var ett godt tegn... :))

 

Håper virkelig du også er gravid nå.. Hadde vært artig om vi kunne følge hverandre vidre... :))

 

Men er veldig engstelig hver gang jeg er på do sjekker jeg papiret... :/

 

 

Fortsetter å krysse fingre for deg jeg da... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne mor!!

Har du endometriose?

Jeg leste i alle fall på ekspert-svar på FUB at endometriosepasienter produserte mindre progesteron enn vanlige, og at de fleste derfor kunne trenge et progesterontilskudd etter IVF fordi kroppen kom senere i gang med produksjonen enn det som ere vanlig...

 

Jeg tenkte litt på at du hadde en SA sist.

Fortsetter du med Crinone??

 

Ellers har jeg fremdeles ikke fått mensen, har fremdeles høy temperatur, men har ikke vært våken lenge nok til å finne ut om hodepinen vil melde sin ankomst.

Er så utrolig, utrolig spent nå!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Songbird... :))

 

Jeg har ikke fått det bekreftet at jeg har det...

Men hadde mine mistanker for når vi skulle ha Marcus så gikk jeg lenger enn vanlig på progesteron sprøytene pga jula kom i mellom... Å han satt...

 

Sist jeg testet positiv så sluttet jeg med crinonen på dag 12 å da gikk det galt...

 

Nå har jeg sakt til de at jeg vil fortsette på crinone til ul... Å det var de enige med meg i... Så jeg bruker crinone enda ja... Å i tilegg tar jeg progestacare krem som jeg smører på to ganger daglig... Har trua på at får jeg nok progestoron kansje den/de sitter...

 

Så jeg er spendt på blod prøve svar i morgen ja... :))

 

Håper på positiv svar på din prøve også.. :))

Høres jo veldig positivt ut for deg da... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo så vanskelig å tro noe som helst. Alt kjennes i alle fall helt annerledes ut enn første gang - så vidt jeg kan huske, da fikk jeg jo mens 10 dager etter innsetting.

Men nå har jeg jo gått på dobbel dose Crinoen (på eget initiativ, hadde en ekstra boks etter det forsøket som ikke ble noe av, så hvorfor ikke..), så det er kanskje ikke rart jeg verken har mens eller kjenner noe til den..

 

Hvis jeg får positivt svar i morgen, så døøøøøøør jeg!!! hehe... Det blir jo litt rart da, når man ikke tør tro :-)

 

Godt å høre at du har tatt dine forhåndsregler, får håpe det/de sitter som de skal, det samme gjelder deg Jons!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenkte det var lurt siden det gikk galt sist...

 

Dobbel med crinone er ikke det litt mye??

Kan jo stoppe mens det også??

 

Håper du får positiv i morgen... Hør med de da om du skal gå ned med en crinone...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned til en dose nå, og fortsetter nok med den..

Tenkte dobbel var lurt siden jeg har reagert så utrolig tregt på alle de andre hormonene jeg har tatt, og enn så lenge ser det bra ut..

 

Men jeg og kommer nok til å fortsette med Crinone skulle det gå bra, eller et annet progesteron-tilskudd...

Kroppen tar jo bare til seg det den trenger, så jeg tenkte det ikke var farlig... :-)

Har jo heller ikke utskilt noe før nå de siste par dagene...

 

Jaja, om et døgn vet jeg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lurt å fortsette... Det skal jeg også...

 

Og som du sier kroppen tar bare det den skal... :))

Gleder meg til å høre svaret i morgen... Å hvor høy hcg verdien er... :))

 

Fortsetter å krysse fingre for deg også... :))

 

I morgen vet vi... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff...

 

Men det kan være gammelt blod også...

Og crinonen kan gi små blødninger...

 

Fortsetter å krysse fingre jeg... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...