Gå til innhold

Jeg lurer litt..


lavrans&laura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hi hei..pergo(pergotime) e et eggstimulerende legemiddel som gjør at di som ikke får eggløsning får d =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... hvordan får man egentlig vite at man ikke har eggløsning?

har prøvd ca.14 pp men ingenting skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

progesteron krem da? hva er det for noe? .. jeg lurer på å bestille lege time, men er litt usikker, føler ikke at de tar meg seriøst i det heletatt.. men hva skal jeg i såfall spør legen om? er ca 14 pp vi har prøvd, ingenting har skjedd, ikke vert gravid en eneste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan sikkert ta eggløsningstest når du forventer å få den, da finner du det kanskje ut.

Jeg hadde manglende eggløsning forrige gang jeg ville bli gravid, det var det en gynekolog som fant ut, sikkert fordi jeg hadde masse småblødninger og mensen ikke var regelmessig i det hele tatt. Jeg ble sendt hjem med resept på en pergo-kur, og ble gravid på første forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg e litt usikker på denne kremen..men d e sikkert no av d samme..siden d e progresteronen(hormonet) i kroppen din som avgjør om du har eggløsning eller ikke!!Den første legen eg hadde tok ikke meg seriøst..har bytta,å d blei fortgang i saker å tng da!! bytt lege!!!!!!!!!si at du vill ta progresteron prøve for å se om du har eggløsning,så sier du at du vill bli henvist til gynekolog der h*n tar ultralyd(der di går inn nedentil) for å se at alt e som d ska være!! d e en begynnelse..finner gynekologen ut at du ikke har EL så får du sikkert begynne med pergo =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for svar:) jeg skal bestille time hos en annen lege i morgen, så får jeg se hva som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...