Gå til innhold

Hei ia69 (utenfor tema...)


Ninni36

Anbefalte innlegg

Så tidligere her at du skrev at du hadde jobbet på nyfødt intensiv, og da lurte jeg selvfølgelig på om du er sykepleier :o) Vi er omtrent like gamle (jeg er som du sikkert ser 35år), og jeg er da sykepleier og jobber med barn. Bor i samme fylke gjør vi visst også, mener å ha sett et sted at du bor i Ålesund??

Vi prøver på nr 3 vi da (de andre to er 11 og 8), du hadde vel også flere barn?

Følte liksom at vi hadde litt til felles da sjø :o), og så måtte jeg bare skrive noen ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ninni35 =)

 

Så gøy da!! Er du fra Nordmøre siden du skriver; sjø... =)

Jo jeg er sykepleier og bor i Ålesund. Jeg har 3 nokså store barn jeg da (begynte tidlig..) på 13, 15 og 17 år, og prøver å få en skikkelig attpåklatt =) Jeg er 36 år, blir 37 i desember.

Har ikke prøvd så lenge enda, er i 4 pp nå..

Har dere prøvd lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Vi har vel prøvd en liten stund.. Miste nemlig i MA (ble oppdaget på UL i uke 18) i november. Og har vel prøvd igjen siden da. Skulle hatt termin i morgen, og det er rart og trist. Kjenner at det er noe som mangler.

 

Er i 5pp nå, har akkurat hatt el (fant den endelig..) og går nå spennede uker i møte. Har ikke de helt store forhåpningene kjenner jeg, var dessuten litt i tvil om å prøve denne mnd pga at en evt termin vil komme rundt julaften. Blir jo at en tenker slik, når man har barn fra før. Men, tenkte at venter vi, kan jeg jo føde for tidlig også (dersom jeg skulle lykkes i mai). Så vi hoppa i det... :-)

Føler vel at vi prøve å få en atpåklatt vi også, da det blir 9 års alderforskjell (håper vi) mellom yngste og mellomste :-)