Gå til innhold

Hei ia69 (utenfor tema...)


Ninni36

Anbefalte innlegg

Så tidligere her at du skrev at du hadde jobbet på nyfødt intensiv, og da lurte jeg selvfølgelig på om du er sykepleier :o) Vi er omtrent like gamle (jeg er som du sikkert ser 35år), og jeg er da sykepleier og jobber med barn. Bor i samme fylke gjør vi visst også, mener å ha sett et sted at du bor i Ålesund??

Vi prøver på nr 3 vi da (de andre to er 11 og 8), du hadde vel også flere barn?

Følte liksom at vi hadde litt til felles da sjø :o), og så måtte jeg bare skrive noen ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ninni35 =)

 

Så gøy da!! Er du fra Nordmøre siden du skriver; sjø... =)

Jo jeg er sykepleier og bor i Ålesund. Jeg har 3 nokså store barn jeg da (begynte tidlig..) på 13, 15 og 17 år, og prøver å få en skikkelig attpåklatt =) Jeg er 36 år, blir 37 i desember.

Har ikke prøvd så lenge enda, er i 4 pp nå..

Har dere prøvd lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Vi har vel prøvd en liten stund.. Miste nemlig i MA (ble oppdaget på UL i uke 18) i november. Og har vel prøvd igjen siden da. Skulle hatt termin i morgen, og det er rart og trist. Kjenner at det er noe som mangler.

 

Er i 5pp nå, har akkurat hatt el (fant den endelig..) og går nå spennede uker i møte. Har ikke de helt store forhåpningene kjenner jeg, var dessuten litt i tvil om å prøve denne mnd pga at en evt termin vil komme rundt julaften. Blir jo at en tenker slik, når man har barn fra før. Men, tenkte at venter vi, kan jeg jo føde for tidlig også (dersom jeg skulle lykkes i mai). Så vi hoppa i det... :-)

Føler vel at vi prøve å få en atpåklatt vi også, da det blir 9 års alderforskjell (håper vi) mellom yngste og mellomste :-)

 

Jeg er opprinnelig møring ja, men kan jo ikke røpe alt :o) Da blir det fryktelig enkelt å kjenne meg igjen dersom noen kjente skulle befinne seg her inne... Ikke det at det er så farlig da, skriver jo ikke noe jeg ikke står for. Men føler jo at en utleverer en del som seg selv her inne, både tanker og følelser man normalt ikke ville snakke med alle om.

 

Ups, dette ble langt. Får vel slutte her da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist med den MA`n.. Husker at jeg leste dette når du kom hit inn ..

Det tok nok sin tid å komme over det kan jeg tenke meg. Men godt at du nå prøver igjen. Håper inderlig du slipper å prøve så mye lenger.

Du får en tung dag i morgen sikkert, så da må dere ta godt vare på hverandre. Det er kanskje godt å "komme over" denne dagen også... det er sikkert noe en grur seg veldig til. Og godt å legge bak seg for å komme videre...

 

Du får bare stå på denne el også ninni, så kanskje du får verdens beste julegave =) Tenk så stas det hadde vært for hele familien!!!

 

Er enig med deg at en må være litt forsiktig, så en ikke røper seg for mye.

Føler selv at jeg allerede har røpt for mye... men, men. Jeg gjør jo ikke noe galt, men vil jo helst bare dele mine innerste tanker med dere "ukjente" da.

Har IKM på fredag, så nå får jeg to laaaange dager til... sukk.

 

God påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, når det gjelder å ta vare på hverandre, så føler nok mannen min at han er ferdig med dette for lenge siden. Tror han synes det er litt rart at jeg fremdeles er litt opptatt av dette (viser jo ikke det i hverdagen da, men har snakket litt om det nå rundt termindato).. Mange menn takler dette rimelig annerledes enn oss damer. Og vi damer takler det jo forskjellig også, men opplever å få mye støtte her inne fordi det er mange som har det like dan. Og den støtten er go å ha :-)

 

Vi får satse på at det snart lykkes igjen ja :-) Hadde el for to-tre dager siden jeg, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet et par uker.

 

Håper den berømte tanta ikke viser seg for deg på fredag da, og ikke i dagene etter heller... Hadde vært moro om det ble full klaff for dere denne mnd! Skjønner godt at dagene blir laaaangeee... :o)

 

God påske til deg også, og alle andre som leser selvfølgelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...