Gå til innhold

Bi-lyd på hjertet mitt, noen andre som har hatt det??/Vet noe om det?


mittlillegull

Anbefalte innlegg

Lurer på hva det kan være. var på sv.kontroll i går og da hun lyttet på hjertet mitt(ikke babyens) var det en liten bilyd på det sa hun. har blitt henvist til hjertespesialist og greier. Høres skummelt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk også beskjed på første svangerskaps kontroll at jeg har en bilyd på hjertet (en svak bilyd) hun mente at dette kom av svangerskapet og sa ikke noe mer om det... det står på helsekortet mitt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Du trenger nok ikke å bekymre deg, 80 % av befolkninga har det, uten at de vet det selv.

Dette fikk jeg vite når jeg var på bedriftskontroll for flere år siden, hvor de fant ut at jeg hadde det også.

Mannen min har det også, så vi var på en utvidet UL, for å se om det var noe på hjertet til baby*n, men hjertet til den lille vakre var helt flott!!

Men det er greit å få undersøkt det for sikkerhet skyld.

Men ta det med ro så lenge du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er bra høre, hun sa det ofte kom i svangerskap også....så vi håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk oppdaget en liten bilyd på hjertet da jeg var ca 11 år, jeg. var hos spesialist og tok EKG og mere. men hjertet er visst friskt og sterkt som bare det, og ingen leger har hørt det igjen siden. tror dette er helt vanlig, og har hørt det er flere som får oppdaget det under svangerskapet. men betryggende å få undersøkt det ordentlig, da. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre skriver her er dette ganske normalt. Fikk samme beskjed som deg da jeg var gravid med nr.2 (venter nr.4 nå). Jeg var hos hjertespesialist og alt var helt fint på undersøkelsene. Lyden er der fremdeles, men ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...