Gå til innhold

Ikke vært hos legen enda... Noen flere?


Skrømti

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt skuffa her, har på følelsen av at det bare er meg som komnmer til å være ca 11+5 ved første kontroll... Eller er det andre der ute som er i lignende situasjon?

Hadde nok ikke holdt ut hadde det ikke vært for at jeg skal på tidlig ul ( privat) på torsdag, så da får jeg iallefall bekrefta om det er noe der inne.. Huff, begynner å blir temmelig nervøsen nå.... !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+4 og skal på innvendig ul 19 april. Uken etter 24 april skal jeg på første legekontroll. Det er kanskje ikke sååå sent, men det er ikke noe morro å gå og vente så lenge på en bekreftelse =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått første kontroll hos jordmor og skal ikke dit før 18.april - da er jeg rett før 12 uker på vei.

Men jeg har gått med blødninger i 14 dager (sluttet nå), og har derfor hatt 2 ul allerede, så det blir jo ikke det samme....Vanskelig å forstå at det er virkelig, men når du går der med "skjema for gravide" i hånden, da blir det mer virkelig! Lover!

Lykke til på torsdag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 men har ikke bestilt time en gang. Men tenkte å bestille en privat UL rundt uke 12. Men synst ikke de vanlige kontrollene er så stas før man får høre hjertet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den som ligger sist i den løypa! Jeg er 11+6 i dag, og har ikke engang bestilt legetime...

Har byttet fastlege, den nye ble aktiv i går og tenkte å få ringt i løpet av denne uken...

 

Nå har jeg vært innom legen da, med en blødning, men har ikke fylt ut skjema eller tatt noen tester. Må få gjort det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tror det är jag som ligger sist här, jag ska inte på 1:a kontroll förrän 25 april. Då är jag i vecka 14 !

 

Orsaken är att jag är utomlands tills dess så jag kan oavsett inte gå tidigare. Men min fastlege sa att det var ingenting att oroa sig för. Så länge man kommer på 1:a kontrollen senast vecka 15-16 så är det lugnt. Så du kan nog bara slappna av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Tror nok ikke det er noe stress, jeg er 11+4 og skal ha første legetime på fredag, da jeg er 12+0. Det er fordi legen sa det ikke var noe vits å komme før jeg var rundt 11-12 uker på vei. Men jeg bestilte en privat UL for å sjekke, å for å prøve å slappe av litt. Men er alikevel nesvøs for fredagen da, men får håpe alt er bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har endelig i dag fått meg legetime, men ikke før 25. april!

Da kommer jeg til å være i uke 14!

Fikk ikke fastlege før nå fra 01. april og har selvsagt ikke vært mulig å komme gjennom på tlf denne uka. I dag hadde heldigvis mannen min tid til å dra bort på legekontoret, så han fikk bestilt time for meg. Men ble altså ikke før "lenge" etter påske...

Jaja...har vel forhåpentligvis ikke så mye å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 11 uker på vei da jeg var hos legen til første kontroll. Er i uke 15 nå, og skal ikke til jordmor før i neste uke. Har fått ul i uke 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...