Gå til innhold

Testomania


Agne

Anbefalte innlegg

No har jeg testet og testet, ja hele tre ganger på fire dager. Idiotisk er det jo, men en mani er en mani. Alle er jo selvfølgelig negative og jeg vet jo innerst inne at jeg ikke er gravid,men... Ikm i går etter en syklus på 25, men som nok har vært litt i ulage etter sa i aug 05. Synes forøvrig bare det er greit at jeg nå er oppe i en syklus på 26. Har bestandig før hatt syklus på 28 så dette er riktig retning. Må legge til at jeg enda ikke har fått tante på visitt, men snart kjem a nok det føle e på me. PS fri for graviditetstester, ellers hadde jeg vel fortsatt denne psykotestinga mi, var inne på nettet for å bestille nye da vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Agne =)

Er det disse "billig-testene" du bruker da?

Har hørt at det tar sin tid før disse blir positive. Kanskje du skulle prøve en CB-test..? Viss du ikke allerede har gjort det da.

Jeg er på dag 26 i dag, og har ikm på fredag.

Tørr rett og slett ikke å teste enda, da jeg fikk en ubehagelig opplevelse forrige måned pga. det. (Først positiv test, og så TR besøk likevel... testet da 3 dager før ikm).

I dag har jeg vært skikkelig kvalm og uvel, og håper det er ett "godt" tegn.. Vondt i puppene og svak mensmurring har jeg også....

Uff, men blir gal av å gå her og kjenne etter alt mulig..

Skal i alle fall teste på fredag, viss det da ikke blir unødvendig.. =)

 

Håper at vi lykkes nå snart. Og at du får en positiv test!!!

Du må skrive og fortelle hvordan det går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...