Gå til innhold

beregning av fødelspenger når man får dagpenger siste måneder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei !

 

lurer på en ting. jeg har vært ansatt nå i to år og har kontrakt frem til slutten av juni. er 11+4 uker på vei og har termin i slutten av oktober.

da kommer jeg til å ha inntekt i 6 mnd. av graviditeten men dagpenger resten av svangerskapet. noen som vet hvordan de kommer til å beregne fødselspengene på meg. jeg har jo jobbet i 6 mnd. av 10.mnd.

håper ikke de regner med dagpengene også fordi da kommer jeg til å få mye mindre i måned. håper noen vet svaret på dette.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Nå haar jeg ringt til trygdekontoret, de forklarer det sååå vrient at jeg ikke skjønner noe som helst. han sa at særskilte regler finns og KAN brukes men det behøver ikke å bety at SKAl brukes. hva???!!!

Lenke til kommentar

Ring Barnedepartementet, det gjorde jeg om et annet spm. om fødselspenger som trygdekontoret svarte vanskelig på. De er flinke til og svare, + at de er hyggelige

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg sendte inn de tre beste lønnsslippene sine når hun skulle få beregnet fødselspengene sine. Jeg vet ikke enda, for har ikke kommet så langt. Må vel gjøre noe med det over påske, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...