Gå til innhold

Åååå jeg vil bli gravid!!!!!!!!!!! Hvor lenge har dere prøvd jenter?


"wannabe"

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å bli gravid snart, synes det tar så ufattelig laaaang tid. Jeg er superutålmodig altså. Trodde jeg skulle fortelle familien den store etterlengtede nyheten i juleferien.......og nå blir det ikke en gang til påske!!!!

 

Hvilken pp er dere i....jeg er 4..så burde vel ikke klage-det er mange her som har vente mye lengre enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg sååå igjen!!! Trodde ikke jeg skulle bli så utålmodig...syns tiden plutselig snegler seg avgårde...er bare å telle dager og vente! Bra det er vår nå da, tiden går jo ofte litt kjappere :o) Er bare i 3pp, så har ihvertfall ikke lov til å klage...men utålmodige har vi lov til å være :o) Lykke til!!! Håper vi alle tar turen over på 1 trimester i løpet av våren. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid i min 4. pp sist gang jeg fikk barn. Hvis det er en trøst.... Er bare i 1. pp nå, har som mål å bli gravid før jeg tar sommerferie i juni. Den som lever får se..... Noen holder jo på i flere år før det klaffer. Det må være tøft. Krysser fingrene for at det blir din tur snart!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! :)

Må si jeg begynner å bli ganske utålmodig av meg jeg da.

Er på tur inn i min 14 pp.

Ble bitt av denne spåbasillen her for en stund siden..

De fleste sier faktisk at jeg må vente til sensommeren før noe skjer...

Håper da virkelig jeg skal klare å motbevise det :)

Får håpe at dere slipper å vente like lenge som meg...

 

Lykke til jenter.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd aktivt i 11mnd men det er straks 2år siden jeg sluttet med prevensjon..sliter med altfor korte sykluser, begynner å lure på om jeg mangler el også =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier vi er vår 4 skikkelige pp. Prøvde litt før det også, men da hadde vi sex akkurat når det passet. Uten å tenke så mye. Nå teller jeg dager og har kjøpt meg el tester og sitter litt her om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjedelig å gå å vente og vente. Den ene tanta etter den andre dukker opp, like uvelkommen hver gang for mange :-(

 

Du må bare prøve å holde motet oppe og glede deg over den spennende tiden dere har mens dere prøver å bli gravid, den lille hemmeligheten bare dere to har :-) Jeg for min del prøver å tenke at jeg må nyte den siste tiden vi har sammen, bare vi to som kjærester, at vi kan pleie forholdet og bare være der for hverandre :-)

 

Vi er i vår 15 pp nå, så må innrømme at jeg begyner å bli litt lei nå ja.... men i april skal spiren sitte, det har jeg ønsket og bestemt ;-)

 

Håper både du og jeg får en spire i magen til våren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er heldig som i det heletatt har mensen jeg.. =) Venter og venter på at TR skal komme.. Har sluttet på prevensjon og har ikke hatt TR siden januar! Blir gal av å vente! Skjønner at du blir det og da!

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne mnd hadde vi prøvd i nøyaktig ett år, føltes som 100:-) Men denne mnd da vi liksom skulle slappe av skjedde det:-)

 

Ikke gi opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nicket røper er jeg inne i min 4.pp. Har vært veldig utålmodig fra jeg startet på 2.pp. Hadde liksom håpet at det skulle skje med en gang vi startet prøvinga!!!

 

Som deg har jeg hatt store forhåpninger før anledninger som jul, morsdag og nå påsken, men neida! Blir heller ingen julaften med liten bebis :(

 

Men ser jo ut som at en baby kan få slippe å være født sent på året da :) Litt fordeler da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd i 8 pp å begynner å bli utolmodig, men det er vel ikke så mye vi kan gjøre bort sett fra å prøve : ) Hadde også håpet å få fortelle det i jula, men nå håper vi på påska. Har ikm i påskeferien : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og!!!!!!! Har så lyst på en liten en.... Prøvere siden nov 04. Knasker Pergotime og håper at syklusen stabiliserer seg. Har vært dårlig m EL...

Lykke til allle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... ventinga på IKM er værst synes jeg... Har IKM påskelørdag... Iiiiikk... spennende ting altså...

 

Er i min 2.pp.. håper på klaff denne mnd. Min mann mener at vi er gravide.. føler det på seg.. håper det er sant....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ett år har vi prøvd nå... ÅÅÅåååhh... Håper det skjer noe snart! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også så gjerne....

 

Jeg er vel teknisk sett bare i min 1 prøveperiode, men tankene har vært der siden oktober, så jeg føler jeg har prøvd lenger Måtte overtale mannen litt før han var helt med på det....

Er jo ny inne på siden her, og vet at mange har slitt lenge, så jeg har ikke lov eller lyst å klage, men rastløs av forventninger blir jeg likevel... =)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...