Gå til innhold

Hvordan gikk det med skatteoppgjøret da damer?:)


Kristinpia85~litegull i magen

Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig at jeg fikk igjen nesten 7000:):) Ble så utrolig glad, sambo fikk igjen 12500....så vi var heldige. Visste jeg kom til å få igjen men ikke hvor mye, og sambo visste ingenting..:) Flere som har fått igjen? Eller ble det restskatt?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor fikk vi til sammen 10 000 i baksmell, som vi betalte i avdrag og slet lenge med. I år fikk vi tilsammen 18 000 igjen, og det føles fantastisk! I sommer skal vi virkelig unne oss litt ekstra, gleder meg! Og til der som fikk baksmell; vet åssen dere har det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake 17000...JIPPI :) Samboeren min fikk igjen 200 kr....hehe...han var ikke helt fornøyd da nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du var jo heldig da....kunne jo virkelig ha skeiet ut i går du da hadde du visst det;) hehe. Er en god dag i dag ja:) Blir nok en ferietur på oss i mai tenker jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle få igjen fra mellom 0-7000 kr, men slik ble det nå ikke. Fikk igjen rundt 30.000 kr. Så hvis det stemmer, skal vi sponse en flybillett på svigermor så hun kan komme en tur på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tilbake 2000 kr. Ikke så mye, men jeg var sikker på at jeg måtte betale til de, så da var 2000 kr masse penger for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som vi har vært heldige da, mange av oss:) Åh, det føles godt, pengene skal komme godt med......alt i + er jo bra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min fikk 2200 i baksmell,trodde det sku bli verre siden de regnet feil på han for noen år siden som skulle trekkes fra på skatten i år,så da gikk det jo egentlig bra.

i fjor fikk vi igjen 25.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk nesten 8000 og sambo fikk nesten 5000:) så jeg er fornøyd, men ville gjerne betalt alt sammen for å få en liten spire i magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Jeg har ikke fått min enda- men har regnet ut at jeg får igjen i underkant av 20.000

samboer fikk igjen 9000 som jeg hadde regnet med :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hele 33kr =) var sikker på at jeg skulle gå i minus så jeg er glad.. Sambo fikk igjenn over 5tusen så det er jo bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er jeg så spent på skatten! Håper den kommer i posten snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha skatteoppgjøret. Noen som vet hvorfor noen har fått det og andre ikke? Det kan tydeligvis ikke ha noe med hvor man bor eller første bokstav i etternavnet å gjøre. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igjen 7000, men skal føre på 1 års kjøring så rekner med det blir litt mer...

Sambo fikk 5500 så i år er vi fornøyd:-)

 

Som en her inne sa" de skal få bein å gå på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk sitt oppgjør, noen hundrelapper tilbake!

 

Men til meg kom det ingenting fra skatteetaten. Hvis jeg regner sånn noenlunde riktig skal jeg ha igjen 25 000 ++, første ordentlige arbeidsåret mitt så litt uklart med fradrag og sånt. Har i hvertfall hatt for høyt trekk! Krysser fingra jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det bare å bruke penger:) Jeg registrerte faktisk at barneverden åpnet nettbutikk i dag . www.barneverden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...