Gå til innhold

Før søknaden sendes?


minni`79 og gogutten

Anbefalte innlegg

Når man har funnet at mannen har for dårlig sædkvaltet til at man kan få barn på vanlig måte og legen har sagt at eneste mulighet er prøverør. Hva er rutinene før legen da kan sende søknaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått svar på på prøvene om dårlig sædkvalitet. Slik jeg har forstått det så skal det taes en ny prøve etter 3 mnd for å se om det er det samme. Vi har iallefall sendt inn to sædprøver og tatt blodprøver for diverse hos gynokolog. Forrige uke sendte gynokologen inn søknad om prøverør og vi fikk svar i går om at det var 3 mnd ventetid til samtale på KK og deretter 3 mnd ventetid for behandling. Jeg orker ikke å vente så lenge :( Og nå nærmer vi oss sommeren og da er det vel lang sommerferie slik at det går enda lenger tid :( Jeg blir skikkelig deppa!!! De fleste venninnene mine er småbarnsforeldre og jeg vil så gjerne være med i gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ventinga er grusom!!! Vi vil jo bli gravide i DAG!! Men vi får tenke på at vi iallfall har begynt en prosess. Måtte mannen din ta en blodprøve det tok 3 mnd å få svar på før dere kunne søke?? Hvilket sykehus søkte dere til?

Har dere vurdert privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg litt inn her jeg. Hvis du synes det tar for lang tid kan du også velge å gjøre dette privat. Det koster selvfølgelig mer penger, men da kan du starte nesten med en gang. Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboeren min tok blodprøver forrige uke når vi var hos gyn og hun sendte søknaden med en gang. Vi holder til i Bergen så vi har søkt på Haukeland. Jeg har litt lyst å søke på den private i Haugesund siden der ikke er ventetid, men min kjære er ikke enig :( På den andre siden håper jeg vi klarer det på egenhånd før vi må til med prøverør. Var gravid i august, men det endte med MA i oktober :( Hvor har dere søkt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad når jeg hørte at de sendte søkaden med en gang. Vi skal til gyn på torsdag og da håper jeg de sender søknaden fortere enn svint. Vi skal søke til St.Olav, men vurderer sterkt å søke privat. Høres deilig ut å slippe ventetid!! Min gyn sa at det var 3 mnd ventetid på ST Olav, men jeg vet ikke om det betyr fra vi sender søknaden eller hva han mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noen som vet hva den blodprøven sambo tok kunne ha vært?? fikk beskjed om at det tok 3 mnd å få svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...