Gå til innhold

til dere som blir satt på p-piller.........


mor-74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ingen som kan svare på det.Synes å huske at jeg har lest at noe brukte Diane her inne(eller noe sånn,er ikke det p-piller?)Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

I februar var vi til forsamtale i Haugesund. Istedenfor å få lov til å ringe inn neste mens, ble jeg satt på p-piller i en periode, før jeg fikk lov til å gå videre. I desember var jeg til ul, da fant legen en cyste på størrelse med en stor tennisball (11 cm i diameter). Denne hadde imidlertid redusert seg til 4 cm/ dia en mnd etter da jeg var på sykehuset og skulle fjerne denne.

14 februar fant legen en ny cyste, denne gang husker jeg ikke hvor stor denne var. Men konklusjonen var da at jeg lett får cyster. Dette er på grunn av mange sammenvoksninger nedentil (fjernet den ene eggleder i jan, skulle ta den andre og, men den var helt sammenvokset, så på grunn av blødningsfaren lot de denne være). Jeg har ikke pcos, men kanskje et snev av endo. P-pillene skal være med og holde cystene mine i sjakk. Forsvinner disse ikke av seg selv, må jeg punktere denne når jeg skal på ny ul i mai.

 

Da jeg var nyfødt ble jeg operert for noe som heter hirschprung. Dette gjorde sg utslag hos meg i at deler av tykktarmen måtte fjernes. Ergo, de har vært like i nærheten av høyre eggleder og operert, dermed mener legen min idag at dette er grunnen til at var ødelagt.

 

Jeg har nå gått på p-piller i en mnd pluss fem dager, og har ytterligere en 6 dager igjen, så skal jeg skifte ut p-pillene med synarela spray. Da blir alt mye kjekkere:-)

Jeg skal slutte på pillen neste lørdag, og starte å spraye på søndag. En uke til altså.

 

Er du og på p-piller kanskje?

 

 

Klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg høre også til i Haugesund under forsøkene.Jeg har gått på nesespray siden 25 februar.Jeg har PCOS så jeg har uregelmessig mens.Har en gutt på 3 1/2 år,som vi klarte å lage av oss selv.Skulle begynnt på sprøyter i midten av mars men ble utsatt pga.slimhinnen var for tykk.Så nå går jeg og håper at jeg får en orntlig mens sånn at jeg kan begynne på sprøyter og komme videre.Men det kjennes ikke ut som om mensen er på vei i det hele tatt.Så har man jo den "dumme" påsken som ødeleger alt,så jeg må vente til etter påske før de bestemmer seg hva de vil gjøre.

 

Og da nevnte hun noe om P-piller som kunne fremkalle en mens,jeg forstod ikke helt det der.Men jeg skal ringe tirsdag etter påske å høre hva som skjer videre.Da har jeg gått på nesespray i 2 mnd.Huff det er lenge,er ganske tung ihode,får lett vondt i hode visst jeg annstrenger meg,så det skal bli herlig når det er over.Er forresten vårt første ivf.forsøk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...