Gå til innhold

Barnet sovner ved puppen


ettbarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter her med en datter på snart 3 måneder som fra første stund har elsket puppen. Problemet er bare at hun fort blir trøtt, sovner og slutter å suge. Slik har det vært fra begynnelsen av. Fikk beskjed om at det var startproblemer, men nå har det jo vart i snart 3 måneder.....bortsett fra er par uker da det var ganske bra.

 

Har fulgt alle råd jeg har fått. Har stimulert henne her og der og kledd av henne. For å sikre at hun får i seg nok, gir vi henne pumpemelk på flaske morgen og kveld. Føler nå at hun suger enda dårligere av brystet og sovner enda fortere. Kanskje hun blir forvirret av flasken? Men barnet må jo ha mat. Prøvde skje, kopp og hjelpebryst i starten uten at noe var særlig vellykket. Var nødt til å introdusere flasken etter ca 2-3 uker.

 

Pumper meg nå etter hvert måltid, men føler at det blir mindre og mindre melk.

 

Er det noen som har erfaring med disse tingene, og som har et godt råd å komme med, ville jeg bli svært takknemlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pregnanta

Koselig å se at du er her du også, men ikke at du sliter med ammingen.

Husker fra ett tidligere innlegg at datteren din sovnet ved puppen. det gjør Eline også. Gjorde det mye i begynnelsen og hadde noen gode uker men nå har hun begynnt igjen. Det føles som man aldri blir ferdig med måltidene.

Vi har vært heldige vi da fordi Eline har tatt både pupp og flaske sammtidig så det har vært greit å gi litt tillegg på flaske.

 

Har desverre ingen råd å komme med, men håper det går seg til om ikke så lenge for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...