Gå til innhold

Gått opp 15 kg....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er ikke mye, Gjenomsnittet er jo 12 - 15 kg. Store individuelle forskjeller her, men tror ikke vekta i seg selv betyr så mye, mange lagrer mye vann - og det forsvinner fort igjen;o)

Er forretsen 39 fullgåtte i morgen, og har stagnert vektøkningen et par uker nå til ca15 - 16kg. Jeg var 68kg ved oppstart.. heh!! Føler meg ikke så stor, bare litt tyngre i kroppen..

Hei!

Jeg veide 64 kilo før jeg ble gravid, og sist jeg veide meg veide jeg 82 kilo. Er i uke 32. Rart å se sånne tall på vekten, men jeg tenker som så at det går nedover etter fødsel, og vi får en veldig fin "premie" for strevet da, jenter !! En baby :)

Annonse

Hei:) vill bare gi dere som føler dere har gått opp mye noen trøstene ord. Jeg fødte i fjor 28.06.05... en gutt, den dagen jeg ble lagt inn på sykehuset så veide jeg 101 kg.. jepp, en dundre på hundre..hihi.. jeg følt meg så j.... mildt sagt.. jeg veide før jeg ble gravid 65 kg.. så ja, jeg la på meg myyyyyeeeeee.... noe av grunnen var at jeg hadde svangerskapsforgiftning på slutten.. de to siste ukene la jeg på meg 7 kg.. , en uke etter jeg hadde født veide jeg 91 kg... 9 oktober da sønnen min ble døpt veide jeg 83 kg.. ( jeg slanket meg ikke.. kun ammet og spiste sjokolade nesten hver dag.. man får så lyst på noe søtt når man ammer..:( i dag, nesten 9 1/2 mnd senere så veier jeg 70 kg.. jeg har ikke slanket meg, har 5 kg igjen, de må jeg nok jobbe litt får.. så ikke bekymre dere, det går av igjen.. uansett så føler man seg sååååå tynn etter man har født.. hihi... lykke til alle sammen

Jeg er i uke 38 og har gått opp 12 kg. Så blir det sikkert 2-3 kg til før ungen kommer, så da ligger vi jo ganske likt hovedinlegger.

Synes ikke dette er mye. Heilt gjennomsnittelig.

Bekymrer meg ikke for det i det heile tatt, det burde ikke du heller.

Lykke til med fødselen som sikkert kommer snart!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...