Gå til innhold

ivf og icsi... noen smp.. (IGJEN::)


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

en ting jeg lurer på er hva forskjellen for kvinnen er ved disse metodene? Jeg vet at vi kommer til å måtte gjennomføre icsi pga at sambo har dårlig sædkvalitet.

 

Men skal jeg igjennom det samme som vanlig prøverørsbehandling? med tanke på nesespray og sprøyter etc.Har dere opplevd mange bivirkninger? Eller fungerer dere som normalt?

 

Glemte helt å spørre gyn i dag, allikevel om vi var der i en time og pratet i dag.. Skal ikke begynne med denne prosessen før 3 mnd pga at vi må vente på blodprøveresultat av sambo som tok 3 mnd å få svar på. Hva er det som kan ta så lang tid egentlig???

 

 

Har noen mnd igjen før vi skal starte med dette, endelig en sjanse til å slappe av litt. Nå vet jeg at jeg ikke kommer til å stresse med temp.målinger, og være sååå spent på om mensen kommer eller ikke.. Nå kan jeg leve livet som jeg vil i 3 mnd. Det er egentlig litt godt, men allikevel så kommer jeg til å telle ned dagene til vi kan begynne..

 

Har noen av dere erfaring fra st.olav?? Hva synes dere om de? Tenker litt på å få det utført der.. Gyn sa de hadde kortere ventetid der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting tar tid. Det kommer til å bli mye venting på dere fremover. Tror ikke det er noe forskjell for kvinnen vedrørende medisinering hennes om ivf eller icsi metoden blir brukt. Lykke til videre i behandlingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinnen går IVF og ISCI ut på det samme. Nedregulering med nesespray og oppregulering med sprøyter må du nok igjennom uansett:-)

 

Selv er jeg på nesespray om dagen og synes det går veldig bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...