Gå til innhold

Trillevenner til høsten? :)


<3 Adrian <3

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser det faktisk er ganske mange fra ålesundsområdet her... selv har jeg termin i oktober. Ikke mange av mine venninner som har familie-planer ennå, så tenker det kan bli mange ensomme trilleturer i høst og vinter. De fleste er jo på jobb på dagtid...

Kanskje dette er riktige stedet til å treffe andre blivende Sunnmørs-mødre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta deg en tur innom på bim-treffene. Der blir du nok kjent med andre vordende mødre. Foreløpig er det ingen der som har termin så sent som du, men det er vel ingen hindring. var ikke mer enn 2-3 mnd på vei sjøl jeg når jeg begynte å gå på treffene.

 

Etter fødselen har jo du dib-treffene, men det er vel kanskje mange av de samme som du møter på bim-treff i forkant.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia..

 

ej he også termin i oktober..kjenner ikke mange som skal ha små jeg heller..venninene mine er fullt opptatt med studier på kanter av landet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei maita!

Kommer du til å gå på bim-treffene fremover??

Synes likosm det er litt "vanskelig" å gå.... alle de andre der har vel store mager, og er klare for å ta imot nurket.

Kjedelig å være den eneste med mini-mage og laaaang ventetid :)

Hvor gammel er du forresten??

Bor du i Ålesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper du vil komme på treff likevel. Jeg var ikke kommet stort lenger enn deg når jeg begynte å gå.

Jeg har ikke termin før i slutten av juli og der er enda ei som har termin i august.

Resten har termin i løpet av mai/juni.

 

Du/dere er hjertelig velkommen i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm............jeg har fått mage nå, men jeg starta like gjerne "uten". Har termin i august, som juli-igjen nevnte, jeg ser gjerne at dere møter, jeg er nemlig sist nå og har vært det en liten stund. He, he. Dere blir jo kjent med oss og så "vokser" vi liksom opp ilag!! Det høres vel kjekt ut?

Neste treff i morra, tør dere?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kansje jeg skal ta meg en tur nå på tirsdag.

Jeg syns også det er litt vanskelig å gå...har nesten ikke mage jeg heller selv om jeg har gått opp 4 kilo så langt:)

jeg blir 22 til sommeren, og bor i festøya.det blir da i ørsta kommune, men er mye i byen. går sykmeldt nå da pga morgenkvalme..

hvor gammel er du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke med meg på tirsdag.. jobber fullt, så det er ikke alltid det klaffer. Men du må fortelle hvordan det var :) Så kommer jeg nok sigende etterhvert jeg også...

Er 24 jeg... men fyller 25 før lille "nurket" kommer til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

det blei ikke med mj heller,morgenkvalme inntraff:)var skikkelig dårlig..så får se hvordan det blir fremover..jobber midt vakt på jobben så er ikke så enkelt å komme fra.men kommer vel til etterhvert jeg også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...