Gå til innhold

3D ul i Oslo Erfaringer?


jojjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på majorstuaklinikken i uke 13 var det vel...kjempe fornøyd med både bilder og service...kostet vel 950 kr for 3d iværtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster det 1500 kr... Tror de har skjønt at folk betaler hva det måtte være. Hvis du har tid og mulighet, kan du reise til nøtterøy (ligger ved Tønsberg) Der er de kjempeflinke og så koster det "bare" 650 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo er det kun Majorstuaklinikken som gjør det såvidt jeg vet. Og de har ingen ledige timer nå før 1. mai.. det kostet 1000,- før, nå har de satt opp prisen til 1500,- fordi de har kjøpt ny maskin som er enda bedre (maskinen koster over 1 mill). Jeg var der idag og er kjempefornøyd. Kunne få vite alt vi ønsket å vite, og det var godt å få bekreftet at alt står bra til. Fikk også beregnet vekt ved termin (men det gjenstår å se såklart..) Han lå med ansiktet vendt bakover mot min rygg og samme hvor mye jeg hoppet rundt ville han ikke snu seg og se på oss, bare snudde ansiktet enda mer bort og dekket det med en arm. I utgangspunktet fikk vi da ikke med oss bilder/filmer, men legen var bare kjempegrei og tilbød oss å komme tilbake et par timer senere i hans lunsjpause og rett før det skulle jeg drikke cola og spise sjokolade. Så det gjorde vi. Da hadde han snudd seg fra tverrleie med hodet mot venstre til tverrleie med hodet mot høyre, men nå tittet han hvertfall fremover, dvs litt profil, og vi fikk både bilder og film.

 

Klart det koster og det er totalt unødvendig selvsagt, men har man tid og råd så er det jo en morsom opplevelse og man får tilfredstilt sin nysgjerrighet... :) Tror ikke jeg vil gå neste gang hvis det skulle bli flere barn senere, men med første barnet så er jo alt nytt og kjempespennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var der i uke 28!! var veldig spennende, men kommer ikke til å gjøre det med senere barn for det holder med denne ene gangen. har sett bilder i blader og sånt av bbyer fra 3d og de ser så like ut! men nå lå min veldig rolig så da var det liksom ikke sååå mye å se på. det var jo dyrt men vi valgte jo det selv så da er det greit. i ettertid tenker jeg at jeg kunne vært foruten hvis jeg ikke hadde ville tatt meg råd til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk =0) ser meg ikke mett på de små filmklippene=0) betalte 1000 men hadde betalt mye mer for det var noe av det mest utrolige jeg har vært med på =0) ANBEFALLES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i uke 29 (32 nå) og det var en helt fantastisk opplevelse. Har bilde av lillepia på kjøleskapet og ser henne hver dag:) Pappaen synes det var veldig stas og vi gleder oss veldig tilå bli kjent med henne. Absolutt verdt det og kunne gjerne tatt meg en tur igjen. Vi var på Majorstuaklinikken og det kostet 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...