Gå til innhold

3D-ul i Oslo


jojjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok 3D-ultralyd på Majorstuaklinikken i uke 25. Fikk tilbud om time allerede dagen etter at jeg ringte, men dette passet litt dårlig. Kunne velge mellom flere tidspunkt uka etter. Betalte 1000kr for dette, men synes absolutt det var verdt det. Vil anbefale deg det på det varmeste. En flott opplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Majorstua klinikken jeg også, på det varmeste. Var der til 3D ul i uke 28 med vårt første barn, og til utvidet ul i uke 12, med dette barnet. Betalte gladelig 1000 spenn for den opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegg tidligere i dag om at de hadde satt opp prisen til 1500 kr på et av de stedene i Oslo. (husker jo ikke hvilket, jeg er jo gravid....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på majorstua klinikken en gang, og skal dit igjen i morgen. Var kjempe fornøyd der. Stemmer at de har økt prisen fra 1000 kr til 1500. Heldig som jeg er, så rakk jeg akkurat å bestille timen i morgen til den gamle prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg skal på vanlig UL mandag i u 18. Er det verdt 1500 kr med 3D.

Har hørt det er veldig fint, men nå synes jeg det begynner å bli dyrt.

Er det flere steder som tilbyr 3 D i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt å bli svindyrt. Men jeg syns det er en utrolig fin måte å se barnet på. Tenker også at det vil være artig for barnet å se så detaljerte bilder av seg selv når det blir eldre. Det er jo fortsatt en ganske ny teknologi.

Aner ikke åssen 3d tilbudet i oslo er. Er kun kjent med de på majorstua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyrt spør du meg. Vi kommer ikke til å gjøre det. Blir bra når sykehusene også får 3D forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...