Gå til innhold

noen 15, 16 eller 17åringer her inne med barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om det var noen 15, 16 eller 17 åringer her inn med barn jeg. Tøft av dere å ha barn i så ung alder. Hadde vert litt interessant å se om det er mange...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

er kjempe koselig.. men veldig slitsomt til tider.. sånnsom lotte er nå er det veldig morsomt,men dem er veldig krevende i den alderen..

det som er mest slitsomt å ha barn i så ung alder er å kombinere skole, gikk to dager i uka i 10klasse for fullføre grunnskolen å er nå ferdig med grunnkurs snart,men merker det tar på så skal ta meg et fri år til høsten..=)

*Det blir godt* Er jo en del ting man ikke fåt vert med på å som dem andre vennene får gjøre, men det venner mann seg til som tiden går..

Hehe..:P

Men ellers så er det kjempe knall å ha barn, jeg koser meg som bare det:;D

Lenke til kommentar

Hei!

Ble nettopp 17 år, og har termin i 26. september.

Jeg har hatt et friår fra skolen dette året og jobbet som dagmamma.

Til høsten skal jeg gå skole, og lurer på om jeg får noen mamma permesjon fra skolen når jeg skal føde osv? Jeg blir alene med barnet også, så vet noen om jeg får noen økonomisk hjelp av kommunen?

Har hørt at jeg kan få fødsels penger, noen som vet noe om dette?

 

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Du har vel krav på to ukers permisjon etter fødselen, men alt blir nok lagt opp sånn at det skal passe for deg.. Hva du får av penger kan du sjekke inne på: www.trygdeetaten.no

Lenke til kommentar

Koselig da=) Men lurer på om du heller kan legge mailen din her inne? (har aldri vært så glad i å legge min egen her...) Så kan vi snakke på msn eller noe=)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

hei...

jeg er en jente på snart 17 år i fra Finnmark =)

har en nydli datter som heter Andrea Isadora<3 hun er 10mnd =)

er også en ung mamma :) da ho Andrea ble født var jeg bare 16 og to mnd =) så er en ung mor jeg åsså :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...