Gå til innhold

Dere som har tripp trapp stol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Go jenta er nå 7 mnd og jeg tenkte jeg skulle begynne å sette henne i tripp trapp stolen i noen minutter under middagen. Har kjøpt sånn pute som hører til nedi, og klippet et teppe i 2 og rullet sammen hver halv del og satt på hver side. Føler ikke hun sitter helt "støpt" likevel.

 

Hvordan / hvor mye støtter dere opp i tripp trapp stolen sånn helt til å begynne med?

Har dere tepper foran magen eller bak ryggen?

 

Prøvde meg litt frem men syns liksom ikke det ble helt topp... kanskje jeg skal vente litt til med å ta den i bruk...

Hvor gamle var deres når dere begynt å ha dem i den stolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal vel bare sitte der så lenge de greier å sitte stødig selv. Når de tipper til siden er de slitne og skal tas ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 mnd, hun satt der bare når hun fikk mat. I begynnelsen støtter jeg litt ekstra opp med en genser (min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun var 6-7 mnd,men satt heller ikke noe godt til å begynne med. Kan ikke huske at vi støttet opp med noe...

 

Nå er hun 10 mnd, og kryper ut av stolen på et blunk. Så vi bruker for det meste en plast barnestol fra ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i den fra han var ca 6 måneder. Da hadde han allerede sittet støtt alene en stund. Brukte bare puta som støtte. God plass til å vri seg rundt og henge litt i, denne stolen. Den jeg har best erfaring med, sånn i forhold til å sitte støtt, er faktisk plastiskstolen fra Ikea. Sitter godt og stødig i den, billig og lett å frakte med seg er den også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matilde fikk sin da hun var 6mnd for da nektet hun å sitte i vippestolen når hun skulle ha mat + at det ble bare søl hvis jeg skulle ha henne i fanget... jeg rullet sammen to gjestehåndklær (50x70ca) og puttet i sidene og ellers hadde hun bare puten som hører til stolen. satt bare i den nok til å få i seg to grøtmåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare opplyse om at man kan kjøpe seler til denne stolen også!

 

Vi kjøpte dette, men hadde ikke behov for den. Det er nok ikke så lenge før jenta di sitter selv i stolen :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...