Gå til innhold

KAFFE- kan det være så ille da?


Augustas

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Jeg har nå prøvd å få barn i snart ett år nå.

 

Jeg har holdt meg unna vin (som jeg er svært glad i:-) og all annen alkohol, sigaretter,Cola, div fisk, stekt kjøttet til det usmakelige, drukket bare koffeinfri kaffe osv.

Allikevel hadde jeg to missete aborter i fjor.

Hver mnd er en berg og dalbane av håp og skuffelser, og nå orker jeg snart ikke å sette livet mitt på hold lenger.

 

Er det virkelig så farlig med den kaffen, eller kan jeg i det minste nyte min daglige dobble cappuchino uten å være evig bekymret,

 

hva synest dere?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal kose deg med både vin, god mat og kaffe. Kutt det ut eller demp ned til et minimum mellom EL og IKM

 

Mellom IKM og EL synes jeg du skal kose deg.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med hun over; du må kose deg og trenger ikke være helt avholds!! Dessuten, om du skulle bli befruktet så deler ikke embryo blodbane med moren før etter tre uker fra befruktning.. Så jeg ville tatt det ganske med ro. Det er nok veldig mange barn som nettopp er unnfanget etter en god fest :) Jeg mener det blir uutholdelig å leve som om man er gravid til enhver tid i prøveperioden. Jeg lever helt som normalt m.t.p. mat, alkohol og livsstil inntil jeg får et kryss.. DA skal jeg legge om livsstilen!!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...