Gå til innhold

Oktober: Oj! i dag skal nyheten deles med svigers...


bompibomp

Anbefalte innlegg

Da er dagen kommet... gruer meg litt, selv om jeg vet at de vil bli veldig glade. Føles litt teit ut å skulle komme og "slippe" en sånn "nyhet" - hva er liksom en naturlig måte å si dette på ? Ja hei, forresten, vi skal ha unge.. ? I tillegg har jeg tidligere proklamert høyt og tydelig at jeg ikke hadde noe hastverk med å få unger, og kanskje ikke ville ha i det hele tatt... hmm..

 

Ja, ja, det går vel på en måte... Er jo 11+4 så føler det er på tide å si noe før det er helt overtydelig hva som foregår... Men ja...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliten2

he he.. bare dra det ut.. og kos dere med at dere vet noe som de ikke vet! håper at du har et bra forhold til de!

Alt forandres når de vet, de blir helt ville! Men det er jo kjempekos da. Annonser det høyt og klart.

 

Gratulerer og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Det går nok bra! Men skjønner hva du mener. Hadde det sånn både med første- og andremann, selv om jeg viosste at de skulle bli glade! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, det går nok veldig fint. Hvis du gruer deg veldig for hvordan du skal si det, kan du jo gi det ansvaret til mannen din/pappaen - da kan han få gleden av å fortelle det selv til sine egne foreldre? Vi har gjort det sånn, pappaen til babyen sier det til sin familie, og jeg forteller det til min familie. Synes det var litt mer spennende å fortelle da jeg var gravid med førstemann da, nå er det litt sånn, jaja, forresten... forrige gang var det en mye større begivenhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag å la mannen din si det til sine og du til dine. Selv tok vi det på telefon, sidden vi ikke bor i samme by som besteforeldrene. Hadde egentlig tenkt å fortelle det når vi kom hjem til påske, men syntes det var enklere å forberede dem litt først. Blir så flau når det blir oppstyr rundt meg. Uansett blir det artig når nyheten er ute. Ser ut som vi har ca samme termin, forresten :-) Jeg har foreløpig 26. oktober. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...