Gå til innhold

Noen her som ble gravid rett etter p-pilleslutt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Gikk omtrent med èn gang!:) Tok en LH-stigningtest ca. en mnd (tror jeg) etter pp-slutt - klaff med en gang!:0)

 

1207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å få igjen mensen før jeg ble gravid.. Så jeg har ikke peiling på når el min var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mensen en gang etter p-plasterslutt. det tok 4 uker + 5 dager. ble gravid neste periode, ting tyder på at den perioden var lik den forrige, altså 32 dager lang. så regelmseeige sykluser kom iallefall med én gang etter p-plasterslutt, og det er jo en fordel når man prøver å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid mens jeg gikk på p-piller. Har bygd hus, så det var ikke alle dagene jeg husket pillen. Så plopp sa det, å gravid ble jeg. Sitter her i nytt hus, og har kul på magen. Vi hadde planlagt å bli gravid etter at vi hadde flyttet inn, men kulen kom før tiden. Men vi er fornøyd med situasjonen sånn som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutta på pillen i midten av desember... Og i begynnelsen av januar blei jeg gravid ! Hadde ikke trodd det gikk så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg sluttet med pillene i slutten av november (siste mens første dag 29.11) og da jeg tok testen den 22 desember var jeg gravid.. Så jeg fikk ikke mensen en gang heller:) Men det går veldig bra selv om det skulle gå litt lengre tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gikk veldig fort, jeg rakk heller ikke å få mensen etter p pille slutt:) Jeg regnet med at det ville ta litt tid, så jeg sluttet i oktober, vi er midt i oppussing av huset vårt og nå ser det ut som om vi blir ferdig akkurat i tide. det er godt vi har 9 mnd på oss jenter:)

jeg har 16 uker igjen i dag(110 dager) og har det helt strålende, jobber mer enn noen gang, full av energi og ingen plager. Bare masse sparking og bevegelser fra den lille jenta i magen min, som forstyrrer nattesøvnen litt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...