Gå til innhold

Noen her som ble gravid rett etter p-pilleslutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde mensen en gang etter p-plasterslutt. det tok 4 uker + 5 dager. ble gravid neste periode, ting tyder på at den perioden var lik den forrige, altså 32 dager lang. så regelmseeige sykluser kom iallefall med én gang etter p-plasterslutt, og det er jo en fordel når man prøver å bli gravid.

Ble gravid mens jeg gikk på p-piller. Har bygd hus, så det var ikke alle dagene jeg husket pillen. Så plopp sa det, å gravid ble jeg. Sitter her i nytt hus, og har kul på magen. Vi hadde planlagt å bli gravid etter at vi hadde flyttet inn, men kulen kom før tiden. Men vi er fornøyd med situasjonen sånn som den er.

Annonse

Ja.. jeg sluttet med pillene i slutten av november (siste mens første dag 29.11) og da jeg tok testen den 22 desember var jeg gravid.. Så jeg fikk ikke mensen en gang heller:) Men det går veldig bra selv om det skulle gå litt lengre tid:)

Annonse

gikk veldig fort, jeg rakk heller ikke å få mensen etter p pille slutt:) Jeg regnet med at det ville ta litt tid, så jeg sluttet i oktober, vi er midt i oppussing av huset vårt og nå ser det ut som om vi blir ferdig akkurat i tide. det er godt vi har 9 mnd på oss jenter:)

jeg har 16 uker igjen i dag(110 dager) og har det helt strålende, jobber mer enn noen gang, full av energi og ingen plager. Bare masse sparking og bevegelser fra den lille jenta i magen min, som forstyrrer nattesøvnen litt!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...