Gå til innhold

Spa-ferie i utlandet


minas'81&lillegull;)

Anbefalte innlegg

Noen som kan komme med noen gode råd? Jeg har bestilt meg spa-ferie sammen med en gjeng venninner i juni. Vil da være 5 mnd på vei. Noen som har erfaring? Tror dere jeg kan dra eller bør jeg avbestille? Vet ikke helt hvorfor jeg skulle avbestille i såfall, men usikker på om jeg har noe å hente på det også med mage og greier??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, spa-ferie låter härligt.... blir lite avundsjuk här ;) Har väl egentligen inga goda råd men jag tänkte mest att det kasnke är lurt att passa på att dra nu när du väl har möjlighet. Blir kanske inte så många chanser till sådant efter att babyen är född. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det høres helt hærlig ut! *missunne* :)

Det kan være deilig når kroppen nå har bært på et barn noen måneder og man føler seg tung i kroppen. MEN vær forsiktig med eteriske oljer som de bruker ved aromaterapi. De går rett inn i blodbanen. Hørte om en venninde som litt tilfeldig fortalte det før oljemassasjen, og da ble massør litt perpleks, for nettopp den oljen de hadde tenkt å bruke, kunne bl.a fremskynde abort (rart men sant). Forhåpentligvis vil de se at du er gravid, men hos mange så er magen så knøtteliten. Så opplys at du er gravid så har de andre oljer de kan bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...