Gå til innhold

Noen her som ble gravid rett etter p-pilleslutt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet med prev i jula, fikk mensen, fikk ikke eggløsning første gang, men neste gang og da ble jeg gravid med en gang!

Så egentlig med en gang... en mnd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan forøvrig føye til at jeg hadde gått sammenhengende på p-pillen i nesten 10år! Å derfor trodde jeg ikke det skulle skje så fort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned etter ppiller-slutt ble eg gravid. Rakk bare å ha mensen en gang :-) (var da ikke planlagt....sluttet pga tålte ikke ppiller). Da hadde jeg brukt ppiller i ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 pp etter pilleslutt. Hadde aldri trodd at jeg skulle være så heldig!!!!!!! Har gått på Diane i 11 år ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid i den 3 pp. Trodde det skulle ta så lang tid, føler det er så mange som bruker lang tid. Men glad jeg slapp det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet på pillen 19.januar, ble gravid i mars! så det gikk på 2. pp! Fortere enn planlagt... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid i den andre mnd etter jeg slutta! gikk fort ja! hadde da gått på p-piller og en stund p-sprøyte i 6 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på synfase p-pillene i 2 og et halvt år,slutta på de i april i fjor og ble gravid i februar i år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Jeg ble gravid i 2pp etter pilleslutt.

hadde ikke EL 1 pp- så den satt på 1 eggløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte 3 mnd på å få mensen tilbake og etter det gikk det 12 pp før jeg ble gravid - men hadde i mellomtiden celleforandring på livmorhalsen som ble fjernet, så de første 10 pp hadde jeg nok ikke mye sjans. Etter konisering tok det 2 pp.

 

Det varierer enormt. Mange trenger noen måneder på å få el og mensen tilbake, men jeg har selv 2 venninner som ble gravide 2 uker etter p-pilleslutt. Ikke gi opp - gled deg heller over at kroppen finner tilbake til vanlig rytme etterhvert. Så kommer nok spiren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...