Gå til innhold

Da er vi tilbake fra ul=)


Gjest

Anbefalte innlegg

Da er jeg akkurat tilbake fra nok en fantastisk ul! Det var en utrolig opplevelse! Det er helt spesielt med ul, skulle nesten ønske jeg hadde en sånn maskin hjemme=)

Legen sa (og vi så det tydelig også) at det var en liten gutt. Tenk så gøy, da har vi en av hver!

Lilleprinsen var litt sjenert, så legen brukte litt tid på å prøve å få ham til å snu seg. Til slutt fikk vi mange fine bilder av ham. Han ligner veldig på søsteren sin, litt tidlig å si kanskje, men profielen er i alle fall veldig den samme...

Alt var som det skulle. Hjertet var fint, hjernen var fin, babyen hadde ikke hareskår, og var helt perfekt!!!

Terminen ble satt til 4.september, så da er jeg akkurat 4 mnd på vei idag=)

 

Jeg hadde rett i at morkaken lå fremfor babyen, og at det er det som er grunnen til at jeg kjenner mindre liv nå enn jeg gjorde da jeg ventet Lisa. Men om noen uker kjenner jeg like mye, så det går bra=) I dette øyeblikket sparker han faktisk rett i pc'en=)

 

Det er en lykkelig dag. Livet mitt er fantastisk! Vi er heldige jenter, som får oppleve dette her! Jeg skal nyte hvert øyeblikk!!

 

Klemmer fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) gratulerer med en perfekt liten prins da! Koselig med en av hver..

 

Har akkurat samme problemet som deg med morkaken, synes det er lenge å vente på skikkelige spark denne gangen. Dare noen små dunk i ny og ne, men da vet jeg at hun er der fremdeles iallfall ;)

 

Kos deg resten av dagen da. Det er godt å vite at alt er helt som det skal være..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Lisa si mamma VENTER PRINS =) også så søtt nick =)

 

Så deilig når alt er som det skal - vi snakkes inne på tråden vår vi!

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med liten prins! =D

 

Vi har også vært på UL i dag og alt var helt som det skulle. Vi hadde bestemt oss for ikke å vite kjønnet og du kan tro jeg angret da legen sa at han så det helt tydelig med en gang han begynte å kikke!! Jaja, så lenge alt er vel er jo det det viktigste. Og så har vi en overraskelse i vente i august! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prins her og:) FIkk flyttet termin 2 dager tidligere til 24.8. Morkaka lå forran hos meg og. Kjent liv lenge men synes liksom ikke sparkene har vært så "harde", så da vet jeg hvorfor:)

 

Har du lagt ut noen bilder? Finner ikke nicket ditt jeg. Ikke somlet meg til å legge ut fra i dag ennå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere så mye..

gleder meg til vi skal til ultralyd den 12 i denne mnd.. skulle ønske det var i går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Vi får også gutt, og har jente fra før. Var på ul i dag! Fikk også ny termin 3. sept!

Godt å være over denne milepælen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse! Gøy med en av hver! Ultralydmaskin hjemme, ja, det hadde vært noe det... hadde nok ikke klart å rive meg løs fra den, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...