Gå til innhold

Dere som har fått barnehageplass i Bergen, når søkte dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Jeg fikk brev i dag til begge mine to. Jeg har en på fire og en på ett. Den på fire søkte jeg til i juli 2004, den på ett i juli 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE fått svar. Var vel for seint ute med å søke - vi venta helt til poden var 4 mnd før vi søkte, burde vel gjort det med det samme han fikk personnummer. Nå er han 2 1/2. Vi har et veldig lavt ventelistenummer på valg nr. 1, og håpte på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, hysterisk som jeg er syns jeg det er ille nok å avsløre at jeg bor i Bergen........ Men jeg tror ikke at alle bydelene har sendt ut enda. Og så blir det jo en del ledige plasser etter førsteopptaket, fordi noen sier nei, og noen av barna som har fått plass nå, hadde plass i en annen barnehage fra før. Så ikke fortvil, det er enda håp!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg har heller ikke lyst å avsløre for mye.

 

OK, gratulerer med plass, jeg håper det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk plass i sentrum i går... Min sønn er 2 år og jeg søkte 1/1-06 (men jeg har prioritet som enslig forsørger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte i februar - han ble født i desember -05 og fikk overraskende plass. Vi har ikke blitt prioritert men livssituasjonen vår er slik at han må i barnehage fra høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte 28. februar 2005, og vi fikk brev om tildeling av plass i går. Det var i sentrum bydel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...